-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Brzezi <b...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: co nadaje sie na lpg?
Date: Tue, 13 Jul 2010 23:20:54 +0200
Organization: Hard Core Slrn-pl User
Lines: 35
Message-ID: <s...@b...chello.pl>
References: <i1hkee$m4l$1@inews.gazeta.pl> <i1hmlp$s8r$1@news.onet.pl>
<4c3c610e$1@news.home.net.pl>
<4c3c6293$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@b...chello.pl>
<4c3c76af$0$17084$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@b...chello.pl> <i1i9m2$gji$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 82-210-139-160.home.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1279056052 8285 82.210.139.160 (13 Jul 2010 21:20:52
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jul 2010 21:20:52 +0000 (UTC)
X-Licznik: 10998
User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.6.32-22-generic (i686))
X-NNTP-Posting-Host: localhost
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296993
[ ukryj nagłówki ]wto, 13 lip 2010 o 20:01 GMT, JanuSz napisał(a):
>> Benzynowce tez maja turbine, poza tym efekt turbiny jest bardzo zludny i w
>> rzeczywistosci oklamuje Twoje zmysly,
>
> Ale jakie to miłe :) Poza tym wysoki moment przy niskich obrotach jest
> faktem, nie złudzeniem.
To samo co w turbo benzynie
> Chce przyspieszyć - wciskam gaz, nie muszę
> redukować.
Ale to wlasnie to zludzenie jakie daje naszym zmyslo charakterystyka
przyrostu mocy turbo, Tobie sie wydaje ze przyspiesza ekstra, a w
rzeczywistosci gorzej to wypada, zreszta niezaleznie czy to bez turbo, czy
turbo, czy benzyna, czy diesel jezeli chcesz szybko przyspieszyc nie
obejdzie sie bez redukcji
Ja na leniwosc z redukowaniem znalazlem inny sposob, od kilku lat jezdze
tylko ASB, problem z glowy, sam redukuje, sam pilnuje zeby optymalnie
przyspieszac
> wiec dla mnie to nie jest zadne
>> kryterium wyboru...
>>
> Dla Ciebie...
Zgadza sie, co do kwesti upodoban i wyboru tak, ale co do osiagow trubo
diesel tylko omamia zmysly i to nie jest moje widzimisie, i zeby nie bylo,
nie jestem przeciw turbo dieslom, bo sam mam takiego, mam tez duzy silnik
wolnossacy benzynowy, a wczesniej mialem turbo benzyne, i mam porownanie...
Pozdrawiam
Brzezi
Następne wpisy z tego wątku
- 13.07.10 23:57 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 14.07.10 00:58 Dman-666
- 14.07.10 01:38 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 14.07.10 07:19 SET
- 14.07.10 09:09 Maciek
- 14.07.10 09:45 krzysiek82
- 14.07.10 09:47 krzysiek82
- 14.07.10 09:49 krzysiek82
- 14.07.10 10:03 LEPEK
- 14.07.10 10:27 hants
- 14.07.10 17:54 kamil
- 14.07.10 17:54 kamil
- 14.07.10 23:34 Dman-666
- 14.07.10 23:45 Dman-666
- 15.07.10 08:31 Tomek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=