  • 21. Data: 2010-02-27 23:23:44
    Temat: Re: ciekawostka - żart - a może spiskowa teoria dziejów :-)
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TheGuru" napisał
    > najwieksza wpadk? było jak do tej pory mitsubishi pajero.
    > w krajach hiszpańsko języcznych sprzedaz kręci się koło zera ;-)
    >

    > proszę nie prosić o wyjesnienie bo nie uzywam wulgaryzmów w mowie pisanej
    > ;-D

    czy 'konował' to wulgaryzm? ;)
    w Hiszpanii mamy to samo auto pod nazwą Montero, a w UK bodajże Shogun

  • 22. Data: 2010-03-01 07:41:43
    Od: f...@a...pl

    Dnia 24-02-2010 o 23:06:03 luxcamera <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Moje znudzone zbyt niskim obciążeniem - podczas ciężkiej i długiej zimy
    > - szare komóry poukładały sobie taki fotograficzny rebus-spisek ;-)
    >
    > Jeśli skrót canonowskiego Electro-Optical System'u - EOS zapiszecie za
    > pomocą greckich liter sigma, czyli ???..., to czy wygląda to na
    > przypadek...?
    >
    > Dla tych, którzy muszą zobaczyć (żeby uwierzyć ;-)) link do tego, jak
    > taki napis prezentuje się graficznie: http://tnij.org/fzet

    Tylko po co ;)

    --
    D.S

  • 23. Data: 2010-03-04 01:31:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TheGuru" hmc4a8$1jhi$...@o...icpnet.pl

    > najwieksza wpadką było jak do tej pory mitsubishi pajero.
    > w krajach hiszpańsko języcznych sprzedaz kręci się koło zera ;-)

    W Polsce żarówki OSRAM stały się tak niepopularne, że zakazano
    sprzedawania żarówek w ogóle... ;) Zastąpić je mają świetlówki
    i LEDki -- ponoć najlepsze świetlówki robi w Chinach OSRAM. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-03-04 12:07:17
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    f...@a...pl wrote:

    > Tylko po co ;)

    Dla gimnastyki mięśnia mózgowego - 3 skłony przysadki, wymyk szyszynką,
    pad przez potylicę i jesteś jak nowy ;-)

    Ra-V "Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.