  • 11. Data: 2010-02-25 11:36:00
    Temat: Re: ciekawostka - żart - a może spiskowa teoria dziejów :-)
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "luxcamera" napisał

    > Żart, który trzeba wyjaśniać...? Robi się bardzo poważnie ;-)

    No jak spisek to jak ma nie być na poważnie ; ) ?

    adam

  • 12. Data: 2010-02-25 15:34:41
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Sławomir Szczyrba wrote:
    > No i napewno nie jest przypadkiem, że EOS[1] nazywa się EOS. Pewnie dostali
    > sprzęt z Canona w zamian za reklamę...
    >
    > [1] Earth Observing System

    To napewno nie przypadek - podejrzenie wzbudza to:
    http://tinyurl.com/yarbwod
    ;-)

    Ra-V "Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 13. Data: 2010-02-25 16:38:00
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Robert_J wrote:

    > A spodziewałeś się tu samych znawców greki? ;-) Napisz jaśniej do czego
    > zmierzasz, a nie udawaj poligloty...

    Canon EOS - Canon ??? - Canon Sigma Sigma Sigma - Canon 3? ;-)

    Zaprawdę powiadam wam jam jest Canon (Kwanon - buddyjska bogini
    miłosierdzia), a system mój jest EOS (rzymska Jutrzenka - bogini zorzy
    porannej) i po trzykroć jestem Sigmą (3 Sigma - "stara dobra konwencja
    Shewharta mówiąca, że w przedziale +/-3? rozkładu normalnego mieści się
    praktycznie cały proces (...) praktycznie cały oznacza 99,73%, a więc
    poza specyfikacjami pozostaje 0,27%, czyli ok. 3 sztuki na tysiąc"), a
    Sigma jest mną, optyka moja jest wam dana na chwałę moją i pożytek wasz
    oraz całego stworzenia ;-)))

  • 14. Data: 2010-02-25 17:35:34
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    luxcamera is fighting Neo!
    > To napewno nie przypadek - podejrzenie wzbudza to:
    > http://tinyurl.com/yarbwod
    > ;-)

    Widać obcięli koszty i jeden nie poleciał na orbitę ;)

    Sławek
    --
    ________ Powiedziałem policjantce, że nic mi nie jest, ale kiedy zdjąłem
    _/ __/ __/ kapelusz, stwierdziła, że mam pękniętą czaszkę. (zgłoszenie PZU)

  • 15. Data: 2010-02-26 08:12:31
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-02-25 17:38, luxcamera pisze:

> [...]
    > poza specyfikacjami pozostaje 0,27%, czyli ok. 3 sztuki na tysiąc"), a
    > Sigma jest mną, optyka moja jest wam dana na chwałę moją i pożytek wasz

    Zioło było holenderskie czy z miejscowej hodowli?

  • 16. Data: 2010-02-26 23:40:51
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Sebastian wrote:
    > Zioło było holenderskie czy z miejscowej hodowli?

    To nasze polskie zimowe światło tak działa ;-)

  • 17. Data: 2010-02-27 03:31:53
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 25 of Feb 2010 17:38, luxcamera wrote:

> [...]
    > tysiąc"), a Sigma jest mną, optyka moja jest wam dana na chwałę moją i
    > pożytek wasz oraz całego stworzenia ;-)))

    Aaaa, to trzeba było od razy pisać jak człowiek.
    Teraz wszystko jasne,

    --
    nb

  • 18. Data: 2010-02-27 03:38:56
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 25 of Feb 2010 10:05, Sławomir Szczyrba wrote:

> [...]
    > No i napewno nie jest przypadkiem, że EOS[1] nazywa się EOS. Pewnie
    > dostali sprzęt z Canona w zamian za reklamę...

    End of Support
    Enemy Of the State
    End of Story
    Eater of Souls
    Epidemiological Outbreak Surveillance
    Eagles of Serbia

    nb

  • 19. Data: 2010-02-27 21:54:12
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    W firmach globalnych istniejącałe działy sprawdzające jak wymyślona nazwa
    brzmi w różnych językach.

    najwieksza wpadką było jak do tej pory mitsubishi pajero.
    w krajach hiszpańsko języcznych sprzedaz kręci się koło zera ;-)

    proszę nie prosić o wyjesnienie bo nie uzywam wulgaryzmów w mowie pisanej
    ;-D

  • 20. Data: 2010-02-27 22:32:57
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > najwieksza wpadką było jak do tej pory mitsubishi pajero.
    > w krajach hiszpańsko języcznych sprzedaz kręci się koło zera ;-)

    Masz nieaktualne wiadomości. Zmienili nazwe i sprzedaje się świetnie :) Masz
    japońców za głupków ?