  • 1. Data: 2010-02-24 22:06:03
    Temat: ciekawostka - żart - a może spiskowa teoria dziejów :-)
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Moje znudzone zbyt niskim obciążeniem - podczas ciężkiej i długiej zimy
    - szare komóry poukładały sobie taki fotograficzny rebus-spisek ;-)

    Jeśli skrót canonowskiego Electro-Optical System'u - EOS zapiszecie za
    pomocą greckich liter sigma, czyli ???..., to czy wygląda to na
    przypadek...?

    Dla tych, którzy muszą zobaczyć (żeby uwierzyć ;-)) link do tego, jak
    taki napis prezentuje się graficznie: http://tnij.org/fzet

    Ra-V "Lightsensitive" Charlikowski
    www.luxcamera.com / www.luxcamera.eu / www.luxcamera.pl
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.

  • 2. Data: 2010-02-24 23:09:33
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luxcamera" napisał
    > Jeśli skrót canonowskiego Electro-Optical System'u - EOS zapiszecie za
    > pomocą greckich liter sigma, czyli ???..., to czy wygląda to na
    > przypadek...?

    szok! jak porównać skrót EOS zapisany w języku polskim, angielskim,
    niemieckim, włoskim, hiszpańskim i wielu wielu innych to we wszystkich
    wygląda tak samo! to na pewno spisek żydów, masonów i cyklistów! ;)

    MSPANC

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-02-25 00:29:43
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > niemieckim, włoskim, hiszpańskim i wielu wielu innych to we wszystkich
    > wygląda tak samo! to na pewno spisek żydów, masonów i cyklistów! ;)

    Muah ;-) A po co się powstrzymywać?

    Lepiej żartować niż chorować - a w dodatku jakie to dobre lekarstwo na
    techniczną nudę - realny surrealizm na codzień :-)

  • 4. Data: 2010-02-25 00:32:52
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > przypadek...?
    >
    > Dla tych, którzy muszą zobaczyć (żeby uwierzyć ;-)) link do tego, jak taki

    To teraz wyjaśnij o co biega bo ja nie widzę w tym niczego frapującego.
    Może to jakiś inny alfabet miał być ?
    Runiczny ?
    Klinowy ?

    adam

  • 5. Data: 2010-02-25 02:40:04
    Od: luxcamera <r...@g...pl>

    adam wrote:
    > To teraz wyjaśnij o co biega bo ja nie widzę w tym niczego frapującego.
    > Może to jakiś inny alfabet miał być ?
    > Runiczny ?
    > Klinowy ?
    >
    > adam

    Żart, który trzeba wyjaśniać...? Robi się bardzo poważnie ;-)

  • 6. Data: 2010-02-25 07:33:41
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Żart, który trzeba wyjaśniać...? Robi się bardzo poważnie
    > ;-)

    A spodziewałeś się tu samych znawców greki? ;-) Napisz
    jaśniej do czego zmierzasz, a nie udawaj poligloty...

  • 7. Data: 2010-02-25 08:21:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A spodziewałeś się tu samych znawców greki? ;-) Napisz jaśniej do czego
    > zmierzasz, a nie udawaj poligloty...

    Kopnij go! I z bani! ;)

  • 8. Data: 2010-02-25 08:24:22
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ciekawe. Tomek twierdzi, że :
> [...]
    > niemieckim, włoskim, hiszpańskim i wielu wielu innych to we wszystkich
    > wygląda tak samo! to na pewno spisek żydów, masonów i cyklistów! ;)

    Nno ba. Jak wstukam teks 'EOS' mając ustawiony hebrajski, wygląda to
    tak: ??? ( http://steev.republika.pl/eos.jpg )
    Wyraźna próba prania mózgu, by kupić ich aparat TERAZ (NOW!)

    Sławek
    --
    ________ Zainstaluj sobie porządny czytnik to może zobaczysz...
    _/ __/ __/ Pszemol opostach w HTMLu

  • 9. Data: 2010-02-25 08:25:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Feb., 23:06, luxcamera <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > przypadek...?
    >
    > Dla tych, którzy muszą zobaczyć (żeby uwierzyć ;-)) link do tego, jak

    a juz zupelnie niesamowitym , wrecz porazajacym jest fakt ze bogini
    wschodzacego dnia nazwyla sie EOS.

    Juz starozytni grecy musieli znac Electro-Optical System

  • 10. Data: 2010-02-25 09:05:18
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Ciekawe czy XX YY naprawdę uważa, że :

    > a juz zupelnie niesamowitym , wrecz porazajacym jest fakt ze bogini
    > wschodzacego dnia nazwyla sie EOS.
    [...]
    No i napewno nie jest przypadkiem, że EOS[1] nazywa się EOS. Pewnie dostali
    sprzęt z Canona w zamian za reklamę...

    [1] Earth Observing System

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Sekcja specjalna zawsze lojalna! (Seksmisja)