  • 1. Data: 2010-02-24 11:37:50
    Temat: Pytanie o ceny uzywanych obiektywow.
    Od: "usenet user" <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    Witam,

    doradzcie jaka jest uczciwa cena na n/w obiektywy, tak zeby sie nie wygłupić
    przy sprzedazy.

    - Nikkor AF-S 18-70mm DX

    soczewki, stan techniczny i wizualny bdb., wlasciwie jak nowy
    poza domem i torba niezwykle rzadko, przepracowal moze z 10 godzin

    - Nikkor 70-300mm f/4-f/5.6 G

    ten to w ogole moze ze dwa razy byl podpiety na kilka minut i lezy w pudelku

    Obiektywy kupione w imfoto, wszelkie dolaczane fabrycznie akcesoria,
    dokumenty oraz pudelka w komplecie.

    Przy okazji oglaszam, ze sprzedam w/w obiektywy.

    u.u.

  • 2. Data: 2010-02-24 12:00:31
    Temat: Re: Pytanie o ceny uzywanych obiektywow.
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    W dniu 24.02.2010 12:37, usenet user pisze:

    > doradzcie jaka jest uczciwa cena na n/w obiektywy, tak zeby sie nie wygłupić
    > przy sprzedazy.
    >
    > - Nikkor AF-S 18-70mm DX

    500-550zł

    > - Nikkor 70-300mm f/4-f/5.6 G

    450-500zł

    --
    PaRaGaS www.marekpraski.pl
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 3. Data: 2010-02-24 12:04:13
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    usenet user napisał(a):
    > doradzcie jaka jest uczciwa cena na n/w obiektywy, tak zeby sie nie wygłupić
    > przy sprzedazy.
    Przeglądałeś aukcje? To poprzeglądaj, daj do obserwowanych i
    zobaczysz jak sie kończą.
    A jak Ci sie śpieszy, wystaw od złotówki, to sie przekonasz
    jaka będzie cena końcowa.
    > - Nikkor AF-S 18-70mm DX
    > soczewki, stan techniczny i wizualny bdb., wlasciwie jak nowy
    > poza domem i torba niezwykle rzadko, przepracowal moze z 10 godzin
    Myślałem że sprzedajesz silnik spalinowy do modeli
    latających LOL Tam czas pracy jest bardzo istotny.
    > Przy okazji oglaszam, ze sprzedam w/w obiektywy.
    usenet user, jak już tu robisz słup ogłoszeniowy, to
    grzecznością jest o zaznaczenie tego w tytule.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-02-24 12:04:19
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-24 12:37:50 +0100, "usenet user" <usenet_user_usun@usun_op.pl> said:

    > doradzcie jaka jest uczciwa cena na n/w obiektywy, tak zeby sie nie wygłupić
    > przy sprzedazy.

    Wystaw od złotówki BCM - licytacje nierzadko osiągają wyższe ceny niż
    kup teraz - emocje, nutka rywalizacji, te sprawy.

    de Fresz

  • 5. Data: 2010-02-24 12:25:46
    Od: axyt <a...@g...com>

    de Fresz pisze:

    > Wystaw od złotówki BCM - licytacje nierzadko osiągają wyższe ceny niż
    > kup teraz - emocje, nutka rywalizacji, te sprawy.

    Pamiętam jak sprzedawałem kiedyś canona a720, kupiony za 606 zł, po
    prawie roku użytkowania na licytacji poszedł za 570 zeta :)

  • 6. Data: 2010-02-24 17:56:10
    Od: "usenet user" <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    usenet user napisał(a):

> [...]
    Myślałem że sprzedajesz silnik spalinowy do modeli
    latających LOL Tam czas pracy jest bardzo istotny.

    Podobnie jak silnik motocykli enduro i pewnie tysiac innych rzeczy.
    Masz racje, brzmi troche dziwnie. Koń jaki jest... ale jak ktos dba to
    wizualnie moze byc jak nowka a chyba jest roznica miedzy obiektywem ktory
    ostrzyl i zumowal sto tysiecy razy a tym ktory moze wykonal sto takich
    operacji.
    Liczby wziete z sufitu, nie znam sie prawie wcale na tematach sprzetowych.

    > Przy okazji oglaszam, ze sprzedam w/w obiektywy.
    usenet user, jak już tu robisz słup ogłoszeniowy, to
    grzecznością jest o zaznaczenie tego w tytule.

    Racja. Tyle, ze trescia posta bylo pytanie a to jedno zdanie tak przy okazji
    umiescilem. Chyba lepiej to niż tworzyc osobny watek. Z reszta nie mialem
    takiego zamiaru bo na grupie nikt ogloszen nie szuka.

    u.u.

  • 7. Data: 2010-02-24 18:20:13
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    usenet user pisze:
> [...]
    > operacji.
    > Liczby wziete z sufitu, nie znam sie prawie wcale na tematach sprzetowych.

    Wiesz, również twory techniki zepsute lub przedwcześnie zużyte przez nie
    używanie ich.

    W naszej branży np. lampy błyskowe.

  • 8. Data: 2010-02-24 21:11:41
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "axyt" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pamiętam jak sprzedawałem kiedyś canona a720, kupiony za 606 zł, po
    > prawie roku użytkowania na licytacji poszedł za 570 zeta :)

    To ja zrobilem lepszy "biznes". Kupilem swego czasu (z ponad poltora roku
    temu) Olka E-520 w kicie z 1 obiektywem za jakies 1450, a sprzedalem w
    wakacje 2009 za 1260 bez obiektywu - samo body.

    Thomas

  • 9. Data: 2010-02-25 01:28:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Thomas" hm44h1$t2k$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > To ja zrobilem lepszy "biznes". Kupilem swego czasu (z ponad poltora roku

    Akurat wówczas złotówka stała najwyżej.

    > temu) Olka E-520 w kicie z 1 obiektywem za jakies 1450, a sprzedalem w
    > wakacje 2009 za 1260 bez obiektywu - samo body.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-02-25 03:54:14
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 24 of Feb 2010 13:04, Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > jaka będzie cena końcowa.
    > Myślałem że sprzedajesz silnik spalinowy do modeli

    Mało kto wie, że takie silniczki produkował Zeiss-Jena.

    > Tam czas pracy jest bardzo istotny.

    Zeiss 2.5 ccm wytrzymywał koło godziny (paręnaścielotów).

    nb