  • 11. Data: 2016-01-09 10:23:13
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2016 19:19:44 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F. w
    > IMHO PJ powinni zabierać takim jak Ty, którzy nie rozumieją słowa pisanego:

    y-przez-chrapanie-Obowiazuja-nowe-przepisy/
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    I co proponujesz - nie przyznac sie, czy nie byc swiadomym

    > Wypierd... na politykę.

    Na razie to wypierd.... politykow :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-01-09 19:30:50
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-01-08 o 18:55, J.F. pisze:

    > No coz, jak zwykle - cel szczytny, ale cos mi sie widzi, ze to jeszcze
    > poprzedni minister wymyslil ten przepis.

    Myślisz? Bo brzmi jak pomysł obecnego rządu.

  • 13. Data: 2016-01-09 19:52:40
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > ja znam. siebie.

    > prawko mam od 19 lat. nie miałem kolizji ani wypadku ze swojej winy. i nie
    > zasypiam na siedząco, chyba, że kilka razy pod rząd loguję sie do wyra nad
    > ranem a wstaję do roboty na 9-tą :)

    To, że Ty, mimo przypadłości, nie masz opisanych problemów, nie znaczy, że
    to jest norma. Ja znam 2 osoby które mają opisaną przypadłość i rzeczywiście
    jest tak, że potrafią zasnąć w takcie rozmowy. Jedna z tych osób ma prawo
    jazdy (niestety) i żeby nie zasnąć jeździ przy otwatym oknie i pali fajki.
    To jest jej sposób na utrzymanie przytomności, ale tylko na krókich
    dystansach. Na dłuższych sama boi się jeździć, bo po kilkunastu kilometrach
    zasypia. W dodatku ludzie z którzy z tą osobą jeżdżą, sami twierdzą, że mają
    wrażenie, że momentami kierowca "odlatuje" na sekundy i ciągle gadają, żeby
    mieć pewnosć, że kierowca nie odleciał. Jedyny pozytyw w tym konkretnym
    przypadku jest taki, że bliscy zmusili tą osobę do leczenia, strasząc utratą
    prawa jazdy.

    > tak z ciekawości, czy cukrzyca również jest diagnozowana i wpływa na
    > otrzymanie uprawnień? a bezsenność? a nadużywanie kawy i nadciśnienie? nie
    > chcesz spotkać kogoś, kto w każdej chwili może dostać wylewu. a
    > nietrzymanie moczu? [;-)]

    Sprowadzasz dyskusję do absurdu. O ile pamiętam, to cukier i ciśnienie
    badają. Jest też neurolog (chyba, że coś się zmieniło). W dodatku te
    przypadłości są również kontrolowane na pracowniczych badaniach okresowych
    (tak, wiem, że nie każdy jest na etacie) więc statystycznie są spore szanse,
    że schorzenie zostanie wyłapane.

    Wiwo

  • 14. Data: 2016-01-09 19:56:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 19:30:50 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Myślisz? Bo brzmi jak pomysł obecnego rządu.

    Jakby poprzedni rzad wykazywal sie wiekszym rozsadkiem w sprawie
    przepisow ...
    Troche nam to umknelo, potrafisz wymienic co istotniejsze zmiany przez
    poprzednich 8 lat ?

    To chyba to
    2247

    O chrapaniu tam nic nie ma, za to jest
    "Przepisy niniejszego rozporządzenia wdrażają postanowienia dyrektywy
    Komisji 2014/85/UE z dnia 1 lipca 2014 r. zmieniającej
    dyrektywę 2006/126/WE Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie praw
    jazdy (Dz. Urz. UE L 194 z 02.07.2014, str. 10)."

    J.

  • 15. Data: 2016-01-09 20:01:37
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-09 o 19:52, Wiwo pisze:

> [...]
    > nie odleciał. Jedyny pozytyw w tym konkretnym przypadku jest taki, że
    > bliscy zmusili tą osobę do leczenia, strasząc utratą prawa jazdy.

    ja sobie nie dam zabrać ... :)

    > Sprowadzasz dyskusję do absurdu.

    nawet emotka odpowiednia jest ;)

    a.

  • 16. Data: 2016-01-09 20:01:55
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-01-09 o 19:56, J.F. pisze:

    > Jakby poprzedni rzad wykazywal sie wiekszym rozsadkiem w sprawie
    > przepisow ...

    Jakbyś się nie wił i tak cięgle będziesz w bagnie w które sam się zagoniłeś.

  • 17. Data: 2016-01-09 20:32:31
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-08 18:55, J.F. wrote:
    > No coz, jak zwykle - cel szczytny, ale cos mi sie widzi, ze to jeszcze
    > poprzedni minister wymyslil ten przepis.

    Cel szczytyny, jak każdy faszystowski.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2016-01-09 21:52:09
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-08 o 21:55, Cavallino pisze:
> [...]
    > zasypiania w dzień (w nocy się nie wyśpisz przez bezdech).
    >
    > Nie chciałbyś na drodze spotkać kogoś kto może zasnąć w każdej chwili.
    Ale mi chodzi o jakąś psychozę, która opanowała naszych
    "przepisodawców", który mieszają w PoRD zmieniając je w tempie rekordowym.
    Zobacz to:
    file:///C:/Users/ASUS/Desktop/WYPADKI_DROGOWE_2013.p
    df
    strona 35: - spośród 100% wypadków drogowych policja podaje jako wypadki
    z "innych przyczyn" - jest ich 7,4% ogółu
    spośród tych "innych" 5,6% stanowi nagłe zasłabnięcie/zaśnięcie.
    "niewłaściwy stan jezdni" jedynie 3,8 %.
    Czyli wniosek jest prosty: mamy świetne drogi i za dużo
    cukrzyków/chrapaczy za kółkiem??
    Jacek

  • 19. Data: 2016-01-09 22:09:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > ... to lepiej sie tym nie chwal

    A nie lepiej zamiast przysypiać za kółkiem i ryzykować
    swoje i innych życie iść do lekarza lub nawet do dentysty
    aby zrobił niedrogi aparacik który zapobiegnie chrapaniu
    i będziesz wreszcie jeździł wyspany?

  • 20. Data: 2016-01-09 22:32:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 21:52:09 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Zobacz to:
    > file:///C:/Users/ASUS/Desktop/WYPADKI_DROGOWE_2013.p

    tak to jeszcze Chmura nie dziala, moze w przyszlym roku :-)

    > strona 35: - spośród 100% wypadków drogowych policja podaje jako wypadki
    > z "innych przyczyn" - jest ich 7,4% ogółu
    > spośród tych "innych" 5,6% stanowi nagłe zasłabnięcie/zaśnięcie.

    czyli 5.6%*7.4%. Albo jak kto woli - 149 wypadkow sposrod 35 tys.

    > "niewłaściwy stan jezdni" jedynie 3,8 %.
    > Czyli wniosek jest prosty: mamy świetne drogi i za dużo
    > cukrzyków/chrapaczy za kółkiem??

    Nie - jak droga jest kiepska, to trzeba dopasowac predkosc do
    warunkow. A jak jest wypadek, to znaczy, ze zawinilo niedostosowanie
    predkosci przez kierujacego :-)
    No chyba, ze kierowal policjant :-)

    Ale tak prawde mowiac cos w tym jest - droga jaka jest, kazdy widzi, i
    jak kierowca wylatuje z zakretu to z wlasnej winy :-)

    J.