  • 21. Data: 2016-01-09 22:34:59
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Jan 2016 15:09:35 -0600, Pszemol napisał(a):

    > A nie lepiej zamiast przysypiać za kółkiem i ryzykować
    > swoje i innych życie iść do lekarza lub nawet do dentysty
    > aby zrobił niedrogi aparacik który zapobiegnie chrapaniu
    > i będziesz wreszcie jeździł wyspany?

    Lepiej, o ile masz taki klopot.
    Ale nawet wtedy lepiej sie nie przyznawac do chrapania lub PJ, bo jak
    ci przyjdzie placic co roku 300 zl za badania nowe PJ, to szybko
    zmienisz zdanie :-)

    J.

  • 22. Data: 2016-01-10 00:58:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jacek,

    Saturday, January 9, 2016, 9:52:09 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale mi chodzi o jakąś psychozę, która opanowała naszych
    > "przepisodawców", który mieszają w PoRD zmieniając je w tempie rekordowym.
    > Zobacz to:
    > file:///C:/Users/ASUS/Desktop/WYPADKI_DROGOWE_2013.p
    df

    Cóż - nie mam takiego pliku...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2016-01-10 10:43:32
    Od: <9...@1...104332.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Hello Jacek,

    > Saturday, January 9, 2016, 9:52:09 PM, you wrote:

    > [...]

    df

    > Cóż - nie mam takiego pliku...

    U mnie jest bardzo podobny:
    file:///D:/Downloads/WYPADKI_DROGOWE_2013.pdf

    ;)

    Tylko wcześniej kliknąłem tu:
    <http://statystyka.policja.pl/download/20/137223/WYP
    ADKIDROGOWE2013.pdf>

    --
    'Tom N'

  • 24. Data: 2016-01-10 11:15:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 9 Jan 2016 10:21:47 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > chyba zawsze wymagaja badania krwi, a wtedy cukier wychodzi.
    > No i leczenia na cukrzyce trudno przegapic, wiec bedzie chyba cos o
    > odpowiedzialnosci karnej.

    Pierwsze słyszę, badania na kurs pj jak dotąd to była tylko rozmowa
    bez badań biochemicznych.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2016-01-10 11:55:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-08 o 21:55, Cavallino pisze:
    > Nie chciałbyś na drodze spotkać kogoś kto może zasnąć w każdej chwili.

    A chciałbyś spotkać kogoś z kamicą nerkową czy nagłymi napadami migreny?
    Mam ciągnąć dalej?

    Uwierz mi te osoby są bardzo niebezpieczne na drodze i powinno się im
    natychmiast zabrać prawo jazdy ;-)

    A jest przecież wiele innych chorób.
    Dla każdej nowy przepis którego nie da się wyegzekwować?

    Żałosne

  • 26. Data: 2016-01-10 15:06:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-09 o 22:32, J.F. pisze:

    > tak to jeszcze Chmura nie dziala, moze w przyszlym roku :-)
    http://statystyka.policja.pl/download/20/137223/WYPA
    DKIDROGOWE2013.pdf
    To miało być.
    Przepraszam za błąd.
    Jacek

  • 27. Data: 2016-01-10 15:27:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiwo"

    > tak z ciekawości, czy cukrzyca również jest diagnozowana i wpływa na
    > otrzymanie uprawnień? a bezsenność? a nadużywanie kawy i nadciśnienie? nie
    > chcesz spotkać kogoś, kto w każdej chwili może dostać wylewu. a
    > nietrzymanie moczu? [;-)]

    Sprowadzasz dyskusję do absurdu. O ile pamiętam, to cukier i ciśnienie
    badają. ...
    ---
    Absurd ? Przez wiele lat miałem terminowe prawko. Miałem właśnie zawsze
    badaną krew, ciśnienie i wzrok. Idealne wyniki a jednak bez łapówki nie
    chcieli dać bezterminowego. Były już takie sytuacje były, że mówię z tym
    lekarzem, że wszystko mam dobre to np on stwierdzał, że "już nie ma
    bezterminowych" albo "za kilka lat będę miał cukrzycę". Potem się
    dowiedziałem, że nie wystarczy wymyślanie i należało się od takiej decyzji
    odwołać. No ale inaczej uwarunkowany lekarz w końcu dał to bezterminowe.

  • 28. Data: 2016-01-10 15:39:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Lepiej, o ile masz taki klopot.

    Dużo ma taki kłopot i często nie zdają sobie z tego sprawy.

    > Ale nawet wtedy lepiej sie nie przyznawac do chrapania lub PJ,
    > bo jak ci przyjdzie placic co roku 300 zl za badania nowe PJ,
    > to szybko zmienisz zdanie :-)

    Niepotrzebnie straszysz.
    Dlaczego miałbym płacić w PL za takie badania?

  • 29. Data: 2016-01-10 17:37:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 11:55, z pisze:

    > A chciałbyś spotkać kogoś z kamicą nerkową czy nagłymi napadami migreny?
    > Mam ciągnąć dalej?

    Prędzej.

    > Uwierz mi te osoby są bardzo niebezpieczne na drodze i powinno się im
    > natychmiast zabrać prawo jazdy ;-)
    >
    > A jest przecież wiele innych chorób.
    > Dla każdej nowy przepis którego nie da się wyegzekwować?

    Nie - jeden.
    Obowiązkowe badania co kilka lat.
    I katalog chorób (oraz braku predyspozycji - chodzi m. in. o wiek,
    refleks i takie tam) które powodują utratę prawka, jeśli stan delikwenta
    tego wymaga.

  • 30. Data: 2016-01-10 17:48:17

    W dniu 2016-01-10 o 17:37, Cavallino pisze:
> [...]
    > I katalog chorób (oraz braku predyspozycji - chodzi m. in. o wiek,
    > refleks i takie tam) które powodują utratę prawka, jeśli stan delikwenta

    Bo tak w sumie to nie wiem czy sobie jaja robisz czy na poważnie? :-)