    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chrapiesz
    Date: Sat, 9 Jan 2016 19:52:40 +0100

    Użytkownik "Artur Miller" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:n6pb41$lm4$1@usenet.news.interia.pl...

    > ja znam. siebie.

    > prawko mam od 19 lat. nie miałem kolizji ani wypadku ze swojej winy. i nie
    > zasypiam na siedząco, chyba, że kilka razy pod rząd loguję sie do wyra nad
    > ranem a wstaję do roboty na 9-tą :)

    To, że Ty, mimo przypadłości, nie masz opisanych problemów, nie znaczy, że
    to jest norma. Ja znam 2 osoby które mają opisaną przypadłość i rzeczywiście
    jest tak, że potrafią zasnąć w takcie rozmowy. Jedna z tych osób ma prawo
    jazdy (niestety) i żeby nie zasnąć jeździ przy otwatym oknie i pali fajki.
    To jest jej sposób na utrzymanie przytomności, ale tylko na krókich
    dystansach. Na dłuższych sama boi się jeździć, bo po kilkunastu kilometrach
    zasypia. W dodatku ludzie z którzy z tą osobą jeżdżą, sami twierdzą, że mają
    wrażenie, że momentami kierowca "odlatuje" na sekundy i ciągle gadają, żeby
    mieć pewnosć, że kierowca nie odleciał. Jedyny pozytyw w tym konkretnym
    przypadku jest taki, że bliscy zmusili tą osobę do leczenia, strasząc utratą
    prawa jazdy.

    > tak z ciekawości, czy cukrzyca również jest diagnozowana i wpływa na
    > otrzymanie uprawnień? a bezsenność? a nadużywanie kawy i nadciśnienie? nie
    > chcesz spotkać kogoś, kto w każdej chwili może dostać wylewu. a
    > nietrzymanie moczu? [;-)]

    Sprowadzasz dyskusję do absurdu. O ile pamiętam, to cukier i ciśnienie
    badają. Jest też neurolog (chyba, że coś się zmieniło). W dodatku te
    przypadłości są również kontrolowane na pracowniczych badaniach okresowych
    (tak, wiem, że nie każdy jest na etacie) więc statystycznie są spore szanse,
    że schorzenie zostanie wyłapane.

    Wiwo