  • Data: 2012-07-17 02:50:45
    Temat: budżetowy składak - co wybrać?
    Od: " shaman" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    Po 10 latach padł mi Chieftec 360W i utrupił wszystko co było do niego
    podłączone. Muszę skompletować nowe bebechy. Na płytę procesor i pamięć mogę
    przeznaczyć 400-500zł. Co wybrać w tej cenie? Nie potrzebuję super sprzętu -
    raczej celuję w używane komponenty. Komp przeznaczony do netu i pisania
    dokumentów. Zależy mi na ciszy ze względu na specyficzne warunki. Im mniej
    wiatraków tym lepiej. Grafika może być na płycie (dotychczas tak było) ale
    wolałbym uniknąć grafiki od Intela.

    Oddzielną kwestią jest zasilacz. Co kupić żeby było tanio i wystarczająco?
    Jakieś używane firmowe wchodzą w grę? Komp nigdy nie będzie miał żadnej
    wymagającej grafiki więc nie potrzebuję zapasów mocy.

    Poradźcie coś żeby było rozsądnie.

    PZDR
    Shaman