  • 11. Data: 2016-02-24 11:15:09
    Temat: Re: brać puki dają
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > dotarł). Chyba że liczy że nazbiera w ciul kupujących i większość nie
    > zgłosi że nie dostała towaru w terminie bo zapomną o tak małej transakcji.

    wydaje mi sie ze to chyba jest jedyne wytlumaczenie....
    byc moze ten ktos sie zna na tym i wie ze taka kwota przyniesie najwiekszy
    dodchod...
    tzn najwieksza liczba ludzi oleje przy tak malej cenie...
    moze 2$ juz nie jest optymalne....
    a co z tymi nr. kart kredytowych? czy jak sie tam placi....? moze tu sie
    cos ukreci?

  • 12. Data: 2016-02-24 12:02:09
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > dodchod...
    > tzn najwieksza liczba ludzi oleje przy tak malej cenie...

    Zobaczcie sobie na listę kupujących. Jesteśmy (w sensie nacja) aż tak głupi?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2016-02-24 12:10:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup

    >Zobaczcie sobie na listę kupujących. Jesteśmy (w sensie nacja) aż tak
    >głupi?

    Aukcja jakby dedykowana dla Polakow (pl.ali...)

    Moze po prostu 0.37$ to warto zaryzykowac :-)

    J.

  • 14. Data: 2016-02-24 14:02:13
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 24.02.2016 o 12:02, Irek.N. pisze:

    > Zobaczcie sobie na listę kupujących. Jesteśmy (w sensie nacja) aż tak
    > głupi?

    ryzyko praktycznie żadne, zamrażasz sobie tylko kilka dolców na jakiś czas
    Z resztą aukcja została już wstrzymana

    Łukasz

  • 15. Data: 2016-02-24 17:24:55
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 23 Feb 2016 10:37:34 +0100 "abn140" <a...@g...com>
    napisał:

    >o co w tym chodzi?
    >To pewnie wał jakis jest.....
    >Jak? gdzie?

    A kto rozsądny w ogóle otwiera takie nieopisane linki, wrzucone przez
    jakiegoś anonima*? Przy takim poście można się spodziewać że na
    podanej stronie czeka jakiś malware, albo zawarta tam oferta to
    oszustwo.

    *) Nie chodzi tu o to że nie podpisuje się mieniem i nazwiskiem, tylko
    że nie uczestniczy w życiu grupy, pierwszy raz widziany nick.