  • 11. Data: 2014-07-01 13:15:33
    Temat: Re: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale naprawdę można mieć takie frustracje, aby w ten sposób je na drodze
    > rekompensować?

    Można. A frustracje są tym większe im większa w oczach frustrata różnica
    klas: "nie będzie maluch mnie wyprzedzał". Swego czasu jeździłem sporo punto
    i widywałem to na co dzień. Co ciekawe najczęściej w wykonaniu użytkowników
    Golfów i Passatów.

    Niektórym się jakaś czerwona lampka zapala jak ich coś małego wyprzedza.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2014-07-01 13:31:35
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2014-07-01 11:26, anacron pisze:

    > Ale naprawdę można mieć takie frustracje, aby w ten sposób je na drodze
    > rekompensować? Żona (przypadkiem świadek) się śmieje, że pewnie "loda
    > nie dostał" i wkurwiony jechał. :)

    Ja kiedyś miałem taką sytuację:
    skrzyżowanie w Warszawie, dwa pasy w jednym kierunku, ale widać, że
    prawy pas jakieś 100 metrów za skrzyżowaniem się kończy (są na nim
    zaparkowane samochody). Ja stanąłem na światłach na lewym pasie, obok
    mnie audi (chyba A4). Światła się zmieniły, dynamicznie (ale bez
    przesady) ruszyłem i się rozpędzam. Gość w audi ostro przycisnął, żeby
    wjechać przede mnie - jednak mu się nie udało, musiał hamować i chować
    się za mnie. Po kolejnych 300 metrach prawy pas się zwolnił - facet na
    niego zjechał, a później skręcił na skrzyżowaniu w prawo. Zanim jednak
    skręcił, nie omieszkał pokazać mi przez okno "fakulca"...
    Do tej pory nie wiem, czym według niego zawiniłem (poza tym, że nie
    zwolniłem dla niego miejsca, ale nie miałem ku temu żadnych powodów).
    I tacy ludzie też niestety jeżdżą samochodami, trzeba mieć tego świadomość.

  • 13. Data: 2014-07-01 13:33:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-01, anacron <a...@a...pl> wrote:
    > Jak mu
    > odpowiedziałem, że jeździć to trzeba umieć, to z łapkami zaczął
    > startować, ale gdy mu to jego rączki złapałem zrozumiał, że musi trochę
    > jeszcze szpinaku pojeść i na siłownie pochodzić...

    Czemu nie pokazales mu klamek na szelkach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2014-07-01 14:57:15
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    Znaczy Ty jechałeś stale 90 a on w zabudowanym <90 a poza >90? No to nic
    dziwnego, że ciągle się wyprzedzaliście.
    I nie jestem pewien czy jazda ze stałą prędkością niezależnie od
    okoliczności (i w związku z tym przekraczanie niektórych ograniczeń o 30
    lub 40) jest bezpieczniejsza/mądrzejsza/sprytniejsza/umiejętniejs
    za niż
    przekroczenie (być może niewielkie) dozwolonej prędkości poza obszarem
    zabudowanym.

    --
    SW3
    ----

  • 15. Data: 2014-07-01 15:03:30
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "anacron" wrote in message

    > przypałętała się Fabia. Doszedł mnie z dużą różnicą prędkości, po czym
    > czaił się kilka kilometrów, aby mnie wyprzedzić. Niestety jegomość to
    > stanowczo mistrz prostej. Mimo, że niby odchodził, to na każdym
    > praktycznie zakręcie bardzo się do niego zbliżałem, albo wręcz go
    > dochodziłem o pseudo zabudowanych nie wspomnę. Doszło do absurdu, na
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    I wszystko jasne....

    > odcinku 60 km nie przekroczyłem nawet na chwilę 90km/h a mimo to 8 razy
    > pacjenta wyprzedziłem, w efekcie do Włocławka wjeżdżałem pierwszy.

    Też kiedyś wielokrotnie wyprzedzałem takiego palanta, który jechał 80km/h,
    bez względu na to, czy to obszar zabudowany, czy nie. Co zwolniłem w
    zabudowanym, to mnie wyprzedzał, co wyjechaliśmy z zabudowanego, to ja go
    wyprzedzałem. Tyle, że ja nie mam problemu z wyprzedzaniem...

    --
    Axel

  • 16. Data: 2014-07-01 16:12:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-01 14:57, Użytkownik SW3 napisał:
> [...]
    za niż
    > przekroczenie (być może niewielkie) dozwolonej prędkości poza obszarem

    W czasach poprzedniego ustroju miałem znajomka ekonomicznie
    ujeżdżającego swojego malucha. Jechał 70-75km/h. O ile na trasie
    wszyscy go wyprzedzali i szlag człowieka trafiał jak z nim jechał
    to w mieście ledwo się na zakrętach wyrabiał i momentami to był
    strach że się nie wyrobi. Ale starał się utrzymać te swoje
    "ekonomiczne" 70.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2014-07-01 17:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >stanowczo mistrz prostej. Mimo, że niby odchodził, to na każdym
    >praktycznie zakręcie bardzo się do niego zbliżałem, albo wręcz go

    Czegos nie rozumiem ... jak byl z tylu to cie doszedl, a jak byl z
    przodu to nie uciekl ?
    On zwolnil, czy Ty przyspieszyles ?

    >dochodziłem o pseudo zabudowanych nie wspomnę.

    Pirat z Ciebie ?

    >Doszło do absurdu, na
    >odcinku 60 km nie przekroczyłem nawet na chwilę 90km/h a mimo to 8
    >razy
    >pacjenta wyprzedziłem, w efekcie do Włocławka wjeżdżałem pierwszy.

    Zaraz zaraz ... patrze na mape, od Kola do Wloclawka jest 60 km
    wyjatkowo prostych.
    8 zakretow sie tam moze znajdzie, ale na prostych powinien uciec
    daleko..

    Czy taki mistrz prostej ze on jechal po prostej 91 a w zakrecie 89 ?

    >Wyskoczył jak poparzony i najwyraźniej uznając, że miałem wyłączone
    >CB i nie słyszałem powtórzył wcześniejsze słowa... Jak mu
    >odpowiedziałem, że jeździć to trzeba umieć, to z łapkami zaczął
    >startować, ale gdy mu to jego rączki złapałem zrozumiał, że musi
    >trochę
    >jeszcze szpinaku pojeść i na siłownie pochodzić... No kurde, skąd się
    >tacy biorą? Rozumiem, młodość ma swoje prawa, ale czy ja mu broniłem
    >jechać szybciej?

    Ale czemus nie wytlumaczyl dosadnie - jezdzisz jak ch*, wyprzedzasz,
    zajezdzasz i zaraz hamujesz, jak tak, *, mozna ...

    J.

  • 18. Data: 2014-07-01 17:33:15
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2014-07-01 04:41, anacron pisze:
> [...]
    > dochodziłem o pseudo zabudowanych nie wspomnę. Doszło do absurdu, na
    > odcinku 60 km nie przekroczyłem nawet na chwilę 90km/h a mimo to 8 razy

    Mało co mnie tak wkurza, jak pacjenci jadący 80 km/h równo przez
    wszystko, czy wolno 90, czy 40. Na każdej prostej takiego wyprzedzam,
    potem on w każdej wsi się pcha i tak w kółko.

    Nie można robić komuś zarzutu z tego, że jedzie przepisowo.

    MJ

  • 21. Data: 2014-07-01 18:26:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 13:31 kosmos <a...@u...pl> pisze:

> [...]
    > zwolniłem dla niego miejsca, ale nie miałem ku temu żadnych powodów).
    > I tacy ludzie też niestety jeżdżą samochodami, trzeba mieć tego

    Korona by Ci z głowy spadła jakbyś zdjął na 3s nogę z gazu? Gość chciał
    się dynamicznie włączyć nie przeszkadzając nikomu ale duch ORMO w narodzie
    wiecznie żywy.
    Powód miałeś bardzo ważny - życzliwość i uprzejmość na drodze, dzisiaj Ty
    kogoś wpuścisz, jutro sam zostaniesz wpuszczony.

    TG

  • 20. Data: 2014-07-01 18:26:23
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>