    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ...bo jeździć to trzeba umieć...
    Date: Tue, 01 Jul 2014 13:31:35 +0200

    W dniu 2014-07-01 11:26, anacron pisze:

    > Ale naprawdę można mieć takie frustracje, aby w ten sposób je na drodze
    > rekompensować? Żona (przypadkiem świadek) się śmieje, że pewnie "loda
    > nie dostał" i wkurwiony jechał. :)

    Ja kiedyś miałem taką sytuację:
    skrzyżowanie w Warszawie, dwa pasy w jednym kierunku, ale widać, że
    prawy pas jakieś 100 metrów za skrzyżowaniem się kończy (są na nim
    zaparkowane samochody). Ja stanąłem na światłach na lewym pasie, obok
    mnie audi (chyba A4). Światła się zmieniły, dynamicznie (ale bez
    przesady) ruszyłem i się rozpędzam. Gość w audi ostro przycisnął, żeby
    wjechać przede mnie - jednak mu się nie udało, musiał hamować i chować
    się za mnie. Po kolejnych 300 metrach prawy pas się zwolnił - facet na
    niego zjechał, a później skręcił na skrzyżowaniu w prawo. Zanim jednak
    skręcił, nie omieszkał pokazać mi przez okno "fakulca"...
    Do tej pory nie wiem, czym według niego zawiniłem (poza tym, że nie
    zwolniłem dla niego miejsca, ale nie miałem ku temu żadnych powodów).
    I tacy ludzie też niestety jeżdżą samochodami, trzeba mieć tego świadomość.