  • 11. Data: 2012-01-05 13:20:56
    Temat: Re: bmw f 650 gs
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Portal oszukuje sugerując ze forum to jego własna twórczosc

    Pokaż w którym miejscu.

    a tak naprawde
    > sciąga i wysyła posty z grupy dyskusyjnej, która to, wiem ze niemożliwe,
    > nawet nie jest forum.

    niemożliwe...

    Pozdrawiam,

  • 12. Data: 2012-01-05 13:26:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Pokaż w którym miejscu.

    Bo nie ma zadnej informacji, ze piszesz na usenet.

    > --

    No i macie popsuty delimeter.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-01-05 13:31:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Bo nie ma zadnej informacji, ze piszesz na usenet.
    > No i macie popsuty delimeter.

    ... i som chujami...

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2012-01-05 13:50:57
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Bo nie ma zadnej informacji, ze piszesz na usenet.

    Nie ma też informacji że nie jesteśmy Tablibami. Czy to znaczy że Twoim
    zdaniem że prawdopodobnie mieszam seletrę potasową z benzyną i
    nitrogliceryną na IED?

  • 15. Data: 2012-01-05 13:51:43
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > .... i som chujami...

    Mylisz się, nie widzę żadnych podobieństw między nami a tobą.

  • 16. Data: 2012-01-05 13:52:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Nie ma też informacji że nie jesteśmy Tablibami. Czy to znaczy że Twoim
    > zdaniem że prawdopodobnie mieszam seletrę potasową z benzyną i
    > nitrogliceryną na IED?

    Potasową to se możesz mięso wysmarować. Albo swoje dupsko. Tablibie.

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2012-01-05 13:53:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Nie ma też informacji że nie jesteśmy Tablibami. Czy to znaczy że Twoim
    > zdaniem że prawdopodobnie mieszam seletrę potasową z benzyną i
    > nitrogliceryną na IED?

    Porownanie na poziomie szostoklasisty. Trzeba byc idiota zeby miec
    portal, na nim bramke do usenetu i widzac, ze ludzie korzystajacy z
    portalu nawet nie wiedza gdzie pisza nie umiescic informacji co to
    konkretnie jest...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-01-05 13:53:37
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Mylisz się, nie widzę żadnych podobieństw między nami a tobą.

    Właśnie. Bo ja jestem człowiekiem. A wy chujami...

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2012-01-05 14:06:05
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > portal, na nim bramke do usenetu i widzac, ze ludzie korzystajacy z
    > portalu nawet nie wiedza gdzie pisza nie umiescic informacji co to

    Wyluzuj, widziałem twoje "tłumiki" a nie nazywam cie idiotą;) Da się być
    kulturalnym nawet w ekstremalnych warunkach?;)

  • 20. Data: 2012-01-05 14:10:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-05, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Wyluzuj, widziałem twoje "tłumiki" a nie nazywam cie idiotą;) Da się być
    > kulturalnym nawet w ekstremalnych warunkach?;)

    Pod maka czy kolumne nie jezdze wiec joszimury mi nie trzeba. Trudno jest
    to nazywac tlumikami, ale dla ciebie trudniejsze jest zrozumiec po co one
    byly.

    --
    Artur
    ZZR 1200