  • 11. Data: 2013-05-24 11:18:05
    Temat: Re: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
    Od: W <w...@w...pl>

    Chris wystukał, co następuje:

    > W nabazgrał(a):

    > Media Markt ma sprzedaż on-line więc możesz kupić i też kurier
    > przywiezie ci pod nos.

    Mam awersję do MM więc żadko wchodzę na ich stronę...

  • 12. Data: 2013-05-24 11:58:02
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    W nabazgrał(a):

    > Mam awersję do MM więc żadko wchodzę na ich stronę...

    Czemu ?? ceny lepsze niż na allegro .. w sklepie masz 7 dni na zwrot w razie
    usterki i dają od ręki drugą sztukę. Wszysto można pomacać, podpiąć swoje
    sprzęty do np. TV i zobaczyć jak działa np. z medialayerem, często dobre
    warunki ratalne bo oprocentowanie 0%.

  • 13. Data: 2013-05-24 12:19:13
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 24.05.2013 atm <...@v...pl> napisał/a:

    > Widze, ze ten SGS2 to troche taki samsungowy strzal w stope.
    > Pomimo ukazania sie dwoch nowych generacji Galaxy wiele osob nie widzi
    > potrzeby przesiadki z SGS2 wlasnie, sa tez nowi nabywcy, ktorzy wola
    > kupic ten model niz cos nowszego zyskujac mniejsze gabaryty i wciaz
    > dobre parametry w o wiele korzystniejszej cenie.

    Ale co w tym złego dla Samsunga? Że sprzeda stany magazynowe? Zamiast
    utylizować? SGS2 nie kupią klienci zamiast SGS3/4, kupią go zamiast innego
    tańszego modelu, może konkurencji w podobnej cenie. Jak mu się przestanie
    opłacać, to SGS2 zniknie z rynku i tyle.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 14. Data: 2013-05-24 12:29:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-24 12:19, kakmar wrote:

> [...]
    > tańszego modelu, może konkurencji w podobnej cenie. Jak mu się przestanie
    > opłacać, to SGS2 zniknie z rynku i tyle.

    Wiele osob nie zrobi przesiadki, pomimo poczatkowego entuzjazmu obecnie
    nie widze potrzeby zakupu SGS3 czy SGS4. Tym bardziej, ze wciaz
    pojawiaja sie na SGS2 aktualizacje.
    Chyba sie zgodzisz, ze narzut na SGS4 obecnie jest znacznie wyzszy niz
    na SGS2?
    Pewnie, ze nie jest to strata, ale tez nie jest to zysk taki jaki moglby
    byc.

  • 15. Data: 2013-05-24 13:24:46
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-05-24 10:47, atm pisze:

> [...]
    > kupic ten model niz cos nowszego zyskujac mniejsze gabaryty i wciaz
    > dobre parametry w o wiele korzystniejszej cenie.

    SGS2 ma ladniejsza obudowe.
    SGS3 to taka mydelniczka, SGS4 - droga mydelniczka.

    Dodatkowo wyszedl SGS2 PLUS.

  • 16. Data: 2013-05-24 13:31:41
    Od: atm <...@v...pl>

    > SGS2 ma ladniejsza obudowe.
    > SGS3 to taka mydelniczka, SGS4 - droga mydelniczka.
    >
    > Dodatkowo wyszedl SGS2 PLUS.

    W przypadku SGS2 plus trzeba byloby spojrzec w specyfikacje czy nie ma
    on czasem rozdzielczosci 800x600 i ekran SAMOLED bez plusa. Jesli tak by
    bylo to pentile w tej rozdzialce moze gryzc.
    GLONASS nie bylby dla mnie wystarczajaca rekompensata za taki ekran.
    Co do wyrobow mydlopodobnych, ogladalem ostatnio SGS4 na zywo i powiem
    szczerze, iz nie mialbym nic przeciwko tej bryle. Tyl jest mocno nijaki,
    reszta zas ma juz cos z dyskretnego uroku burzuazji ;]

  • 17. Data: 2013-05-24 13:53:27
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

> [...]
    > szczerze, iz nie mialbym nic przeciwko tej bryle. Tyl jest mocno nijaki,
    > reszta zas ma juz cos z dyskretnego uroku burzuazji ;]

    Przykładałem SGS4 do swojego SGS3 i żle to nie wygląda na wielkość góra<>bok
    jest prawie to samo nie widać w sumie różnicy ale jest wyrażnie cieńszy no i
    ekran robi wrażenie wielkością. Co do funkcji to na razie nie powiem za dużo
    bo jest dopiero 2 tyg w rodzinie i ciężko coś ocenić, zdjęcia/filmy robi
    ładne ale oglądałem tylko plenerowe przy dobrym świetle.

  • 18. Data: 2013-05-24 16:03:26
    Od: W <w...@w...pl>

> [...]

    > podpiąć swoje sprzęty do np. TV i zobaczyć jak działa np. z
    > medialayerem, często dobre warunki ratalne bo oprocentowanie 0%.

    Nigdy nie było mi po drodze, nigdy nie mieli akurat tego czego szukałem, a
    raty mnie akurat też nigdy nie interesowały ;-)

  • 19. Data: 2013-05-24 16:22:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    W nabazgrał(a):

    > Chris wystukał, co następuje:
    > Nigdy nie było mi po drodze, nigdy nie mieli akurat tego czego szukałem,
    > a raty mnie akurat też nigdy nie interesowały ;-)

    Ale mają taką opcję choć sam jakoś też nigdy za nimi nie przepadałem :)

  • 20. Data: 2013-05-24 17:56:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > taniej. Jak mam wybor to wole kupic w sklepie 'fizycznym' bo moge od razu
    > pomacac, wykryc wade (jesli jakas jest),

    Wadę akurat lepiej wykryć w ciągu 10-ciu dni na zwrot przy zakupie na
    odległość