  • 1. Data: 2013-05-23 23:23:48
    Temat: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Witam
    Tak mnie naszło, a może nowy telefon kupie? Wezmę fakturę, vat odliczę.
    no więc na allegro. Wysyp nowych SGS2. Tyle że te tańsze z fakturą
    marża, która w 2013 została (zgodnie z intencją) nazwana: ,,procedura
    marży - towary używane". Tak więc dla klienta telefon jest nowy, dla US
    używany. Czy to nie jest nieuczciwa konkurencja? Raczej tak
    NO to robimy nowy, 23%. cena 999-1399zł. przesyłka 17zł, (czyli prawie
    tyle samo co rower). W media markt 989zł. Co jest do cholery? Nie pytam
    o wolny rynek, ale jak ktoś już odkrył allegro to chyba też odkrył
    ceneo, nokaut i media markt! Raz że wielu sprzedawców to drobni oszuści,
    ale czy naprawdę warto im wystawiać takie aukcje? Czy ciągle jest w
    narodzie tylu jeleni którzy zamiast iść/jechać do najbliższego sklepu
    ślepo kupują na allegro?
    Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie
    trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na
    manipulowaniu bezmyślnymi lemingami....

    ToMasz

  • 2. Data: 2013-05-23 23:46:56
    Od: W <w...@w...pl>

    ToMasz wystukał, co następuje:

> [...]
    > Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie
    > trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na

    Do najbliższego media markt mam jakieś 50km - zamawiajac na allegro kurierem
    mam przywiezione pod nos.

    Abstrahując, że jednak ostatnio częsciej włąśnie na ceneo buszuję, bo
    alternatywy też mają sklepy internetowe ;-)

  • 3. Data: 2013-05-24 00:04:18
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "ToMasz" napisał:

    > Tak mnie naszło, a może nowy telefon kupie? Wezmę fakturę,
    > vat odliczę. no więc na allegro.

    Ręce opadają.
    A już wydawało się, że ludzie zmądrzeli i dotarło do nich, że całe (za
    przeproszeniem) Allegro a zwłaszcza dział GSM należy omijać szerokim łukiem.
    Widocznie kryzys jest głębszy, niż głosi to oficjalna propaganda, skoro taki
    stary wyjadacz jak Ty zaczyna znów grzebać w śmietetniku.

    JoteR

  • 4. Data: 2013-05-24 00:30:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-23 23:23, ToMasz pisze:
> [...]
    > NO to robimy nowy, 23%. cena 999-1399zł. przesyłka 17zł, (czyli prawie
    > tyle samo co rower). W media markt 989zł. Co jest do cholery? Nie

    Akurat z SGS2 masz rację, na za przeproszeniem Allegro jest drożej jak w
    sklepie.
    Ja nie potrzebuję faktury i też nie chciałem na ten przykład dawać
    tysiaka na telefon więc kupiłem za 650zł nowe SGS Advance. No i w tym
    przypadku już nie jest tak różowo w sklepach internetowych.
    Trzeba po prostu obecnie zbadać rynek i na aledrogo i w sklepach bo jest
    naprawdę różnie.

    Jelenie to inna sprawa.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2013-05-24 03:17:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <519e989e$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>,
    Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przypadku juş nie jest tak róşowo w sklepach internetowych.
    > Trzeba po prostu obecnie zbadać rynek i na aledrogo i w sklepach bo jest

    Dokladnie.
    Jak cos kupuje, sprawdzam na allegro i na skapcu, ceneo.
    Regul nie ma.
    Tydzien temu kupilem na allegro wlasnie nowy telefon, Motorole Defy+ za
    540 z wysylka. Z normalna faktura.
    Poza allegroi takich ofert nie znalazlem.
    --
    TA

  • 6. Data: 2013-05-24 07:06:49
    Od: zgred <z...@e...com>

> [...]

    > Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie
    > trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na

    Kelner! Piwo dla tego pana!

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 7. Data: 2013-05-24 10:14:30
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    W nabazgrał(a):

    > Do najbliższego media markt mam jakieś 50km - zamawiajac na allegro
    > kurierem mam przywiezione pod nos.

    Media Markt ma sprzedaż on-line więc możesz kupić i też kurier przywiezie ci
    pod nos.

  • 8. Data: 2013-05-24 10:16:44
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

    > Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie
    > trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na
    > manipulowaniu bezmyślnymi lemingami....

    Ja kupiłem w firmie SGS3 (niebrandowany żadnym operatorem, bez simlocka) za
    1850 zł z FA a na allegro wersje od operatorów, bez FA, z simlokiem (te
    tanie) zaczynały się od 1750zł więc gdzie sens kupna na allegro... :)

  • 9. Data: 2013-05-24 10:32:46
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > Tak sobie myślę, że handel w polsce ma się marnie, dlatego że tutaj nie
    > trzeba handlować dobrze, znać się na sprzęcie.. Tutaj trzeba znać się na

    lenistwo wsrod narodu.

    Alledrogo od dawna przestalo byc atrakcyjne.
    No moze jak szuka sie uzywanej rzeczy, to jest to taki jarmark, gdzie
    cos sie znajdzie.
    Ale wsrod nowych rzaczy (wprowadzonych na polski reynek przez
    dystrybutora a nie sciaganych na wlasna reke z Chin z lipna gwarancja)
    to juz ciezko.
    Alledrogo to taka tablica ogloszen - i tak ja raczej traktuje.
    A kupic wole w sklepie.

    Rzeczony SGS2 (bo sam sie zastanawiam), w Saturnie to koszt 989pln
    (wczoraj macalem), X-KOM 999, pewnie w innych sklepach mozna znalezc
    taniej. Jak mam wybor to wole kupic w sklepie 'fizycznym' bo moge od
    razu pomacac, wykryc wade (jesli jakas jest), a jak przyjdzie skorzystac
    z gwarancji, to jest gdzie sie udac osobiscie a nie szukac sprzedawcy z
    alledrogo.

  • 10. Data: 2013-05-24 10:47:37
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > razu pomacac, wykryc wade (jesli jakas jest), a jak przyjdzie skorzystac
    > z gwarancji, to jest gdzie sie udac osobiscie a nie szukac sprzedawcy z

    Widze, ze ten SGS2 to troche taki samsungowy strzal w stope.
    Pomimo ukazania sie dwoch nowych generacji Galaxy wiele osob nie widzi
    potrzeby przesiadki z SGS2 wlasnie, sa tez nowi nabywcy, ktorzy wola
    kupic ten model niz cos nowszego zyskujac mniejsze gabaryty i wciaz
    dobre parametry w o wiele korzystniejszej cenie.