  • 1. Data: 2013-05-24 13:19:13
    Temat: Nju Mobile - wrazenia
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kilka dni temu zdecydowalem sie na abonament w Nju Mobile.

    Pierwsze wrazenia - pozytywne - wysoka sprawnosc operacji i czytelna
    strona interenetowa. Ta dobra czytelnosc dotyczy tez zarzadzania kontem.
    Mozna sobie powylaczac rozne rzeczy lacznie z platnymi smsami itd, i
    powylaczac zgody na te wszystkie opcje zwiazane z marketingiem.

    A teraz minusy:
    1. Po uaktywnieniu numeru okazalo sie, ze okres rozliczeniowy zaczyna
    sie 2 dni pozniej. A poniewaz sporo rozmawialem - lacznie 3-4 godziny,
    wiec za te dwa dni zaplace pelne 29zl.
    Czyzby ukryta oplata aktywacyjna?
    2. Konsultanci dzwonia z zastrzezonego numeru. Co za idiotyczny pomysl.
    --
    TA

  • 2. Data: 2013-05-24 13:38:10
    Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
    Od: Wojtek <p...@a...eu>

    Dnia Fri, 24 May 2013 13:19:13 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

    > 2. Konsultanci dzwonia z zastrzezonego numeru. Co za idiotyczny pomysl.

    Można zablokować połączenia przychodzące z numerów zastrzeżonych?

    --
    Wojtek

  • 3. Data: 2013-05-24 20:51:35
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojtek" <p...@a...eu>

    > Można zablokować połączenia przychodzące z numerów zastrzeżonych?

    A prawo co mówi ?

  • 4. Data: 2013-05-24 21:30:41
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-24 20:51, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Wojtek" <p...@a...eu>

    > A prawo co mówi ?

    Skoro w telefonie jest taka opcja (mój telefon ma) to znaczy, że prawo
    nic nie mówi.

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-05-25 11:43:41
    Od: "D@niel" <n...@g...pl>

    Dnia 24-May-13 21:30:41, animka napisawszy:

    > Skoro w telefonie jest taka opcja (mój telefon ma) to znaczy, że prawo
    > nic nie mówi.

    Blokowanie w telefonie oznacza że dzwoniący usłyszy sygnał zajętości
    jak się dodzwoni. Blokowanie u operatora (wymagane przez prawo i
    bezpłatne) oznacza że dzwoniący usłyszy komunikat że "abonent odrzuca
    połączenia anonimowe" lub coś podobnego. Jeśli operator tego nie
    zapewnia (w co wątpię, bo to właściwie byłby kryminał) -> stosowne
    organa.
    --
    Pozdrawiam - D@niel

  • 6. Data: 2013-05-25 12:04:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 25 May 2013 11:43:41 +0200, D@niel napisał(a):

> [...]
    > połączenia anonimowe" lub coś podobnego. Jeśli operator tego nie
    > zapewnia (w co wątpię, bo to właściwie byłby kryminał) -> stosowne

    Myślisz, że zrozumie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2013-05-29 22:51:51
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 25 May 2013 11:43:41 +0200, "D@niel"
    <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    >połączenia anonimowe" lub coś podobnego. Jeśli operator tego nie
    >zapewnia (w co wątpię, bo to właściwie byłby kryminał) -> stosowne

    dzwoniac na numer w Halonet/Tartel i przy wlaczonej blokadzie slyszymy
    zajetosc...a powinien byc komunikat???

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2013-05-29 23:15:56
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > dzwoniac na numer w Halonet/Tartel i przy wlaczonej blokadzie slyszymy
    > zajetosc...a powinien byc komunikat???

    Ujawniam pomysł na program o nazwie Bond w nawiasie James Bond:

    - po stwierdzeniu, ze dzwoni niezidentyfikowany numer i np. Pani w imieniu
    Pana Okrasy informuje nas o pokazie gotowania dietetycznych dań z pieluch
    w/w program Bond (automatycznie bądź po miźnięciu brązowgo (koniecznie
    brązowego) przycisku z napisem "PIGWA" - lub innym ale musi być równie
    tajemniczy i jego zmiana powinna być możliwa tylko po wprowadzeniu np.
    24-64-cyfrowego PIN uhwalonego przez Sejm lub inne ciało nie z tej ziemi)
    generuje pseudolosowe objawy zachwytu sygnalizowane dźwiękami "achaaa....",
    "ouuu...." i "woow..." bez absorbowania naszego cennego czasu absorbując
    równocześnie w/w Panią od Pana Okrasy (z dużej litery z szacunku do pracy)
    co jednocześnie ograniczy jej zdolności do zakłócania spokoju innych
    osobników posiadających tzw. telefon..
    --
    Howgh

  • 9. Data: 2013-06-04 00:27:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...atman.pl>
    ,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > 1. Po uaktywnieniu numeru okazalo sie, ze okres rozliczeniowy zaczyna
    > sie 2 dni pozniej. A poniewaz sporo rozmawialem - lacznie 3-4 godziny,
    > wiec za te dwa dni zaplace pelne 29zl.
    > Czyzby ukryta oplata aktywacyjna?
    Tak, jak myslalem.
    Juz przyszla faktura na 29zl.
    :-(
    --
    TA

  • 10. Data: 2013-06-04 19:41:28
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .pl...

> [...]
    > te dwa dni zaplace pelne 29zl. Czyzby ukryta oplata aktywacyjna?
    > 2. Konsultanci dzwonia z zastrzezonego numeru. Co za idiotyczny pomysl.

    Titus, a mnie właczyli buzz następnego dnia od dnia faktycznego "przepięcia"
    przenoszonego numeru na nowy SIM ;-)
    Mimo że wg umowy nawet tymczasowy numer na SIMie od nju też jest w buzz.
    Kilkadziesiąt złotych w plecy na necie.