  • 21. Data: 2013-05-24 18:03:33
    Temat: Re: bezsens cenowy na allegro - dla kupujących telefony
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-24 17:56, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl>

    > Wadę akurat lepiej wykryć w ciągu 10-ciu dni na zwrot przy zakupie na
    > odległość

    ... i bujaj się potem z allegrowym naciągaczem. Odsyłasz towar i co? Do
    sądu pójdziesz?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 22. Data: 2013-05-24 20:03:10
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.05.2013 13:31, atm pisze:

    > W przypadku SGS2 plus trzeba byloby spojrzec w specyfikacje czy nie ma
    > on czasem rozdzielczosci 800x600 i ekran SAMOLED bez plusa. Jesli tak by
    > bylo to pentile w tej rozdzialce moze gryzc.
    > GLONASS nie bylby dla mnie wystarczajaca rekompensata za taki ekran.
    > Co do wyrobow mydlopodobnych, ogladalem ostatnio SGS4 na zywo i powiem
    > szczerze, iz nie mialbym nic przeciwko tej bryle. Tyl jest mocno nijaki,
    > reszta zas ma juz cos z dyskretnego uroku burzuazji ;]

    jest tu ktoś kto się przesiadł z sgs2 na PLUSA? Ze wstępnej analizy
    wynika że plus jest gorszy

  • 23. Data: 2013-05-24 20:05:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.05.2013 18:03, zgred pisze:

    > ... i bujaj się potem z allegrowym naciągaczem. Odsyłasz towar i co? Do
    > sądu pójdziesz?
    ..... (..) wprawdzie odesłał nam pan telefon ale inny. Oto dowód....

    ToMasz

  • 24. Data: 2013-05-24 20:11:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "zgred" <z...@e...com>

    > ... i bujaj się potem z allegrowym naciągaczem. Odsyłasz towar i co? Do
    > sądu pójdziesz?

    A w sklepie to myślisz nie zdarza się ? Nieważne, mi chodzi głównie o to, że
    sprawdzanie towaru w sklepie mało praktyczne jest.

  • 25. Data: 2013-05-24 21:26:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 24 May 2013 11:58:02 +0200, Chris wrote:

    > Czemu ?? ceny lepsze niż na allegro ..

    MM się az tak urealnil cenowo, czy sobie zartujesz a się nie
    zorientowalem?
    Ja pamietam, jak chcialem na szybko tamże kupic plecak foto, ktory w
    sieci znalazlem za 200zl. Cena w MM, 380zl, mnie przekonala, ze zakup w
    sieci nie jest az tak niewygodny :-) (dzis nie pamietam, czy w jakims
    sklepie sieciowym czy na allegro kupilem).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 26. Data: 2013-05-24 21:30:30
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-24 21:26, Michal Tyrala wrote:

> [...]
    > sieci nie jest az tak niewygodny :-) (dzis nie pamietam, czy w jakims
    > sklepie sieciowym czy na allegro kupilem).

    NIe jest tak zle a czasm jest sporo taniej.
    Niedawno zainteresowalem sie kompaktem Sony RX100. Ceny na Allegro
    wahaly sie w granicach 2100 (razem z pokrowcem). Podobnie inne sklepy
    razem z MM, jednak w MM byla noc zakupow czy jak to tam zwali i mozna
    bylo taki zestaw kupic za chyba nieco ponizej 1900zl. Podobnie bylo z
    NEX5 i NEX6.

  • 27. Data: 2013-05-25 00:00:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 May 2013 07:06:49 +0200, zgred napisał(a):

    > Kelner! Piwo dla tego pana!

    Eee tam.
    Zaloze sie ze na swiecie jest jeszcze gorzej.

    A "znac sie na sprzecie" ... a kto dzis sie zna.

    J.

  • 28. Data: 2013-05-25 01:01:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 24 May 2013 11:58:02 +0200, "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Czemu ?? ceny lepsze niż na allegro .. w sklepie masz 7 dni na
    zwrot w razie
    > usterki i dają od ręki drugą sztukę. Wszysto można pomacać, podpiąć
    swoje

    Możesz oddac bez usterki, bo np. sprzet nie przypadł Co do gustu.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2013-05-25 15:09:22
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Możesz oddac bez usterki, bo np. sprzet nie przypadł Co do gustu.

    Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać kino domowe,
    TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

  • 30. Data: 2013-05-25 15:13:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 25 May 2013 15:09:22 +0200, Tomek napisał(a):

    > Masz jakiś wykaz sklepów, w których mógłbym po weekendzie oddać kino domowe,
    > TV i kamerę cyfrową, bo nie przypadły mi do gustu?

    Zgodnie z prawem każdy sklep internetowy, pod warunkiem, że kupiłeś nie
    dalej niż tydzień temu, a sprzęt nie nosi śladów użycia

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.