  • 1. Data: 2013-05-23 13:34:43
    Temat: router Huawei B593u-12 z Orange
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    chcialbym zakupic router Huawei B593u-12 (dla LTE) byl dostepny w
    Orange (ale nie wiem czy byl to Orange PL...moze nie).

    Czy ktos ma wiedze, czy w tych routerach firmware jest brandowanych
    tak, ze wycinaja co ciekawsze funkcje?

    Czy jest wogole jakis firmware ktory dostarcza producent i czy mozna
    go sobie wgrac zamiast wykastrowanych od operatorow?

    Jak to jest w przypadku Plus GSM?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-05-23 13:52:54
    Temat: Re: router Huawei B593u-12 z Orange
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 May 2013 13:34:43 +0200, a...@p...pl napisał(a):

> [...]
    > Orange (ale nie wiem czy byl to Orange PL...moze nie).
    >
    > Czy ktos ma wiedze, czy w tych routerach firmware jest brandowanych

    tak, ma problemy z wyświetlaniem filmów FullHD kodowanych w x264.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.