  • 1. Data: 2011-06-14 09:03:24
    Temat: bezprzewodowa antena - jak to mozliwe
    Od: a...@p...pl

    ze strony satkurier.pl

    --
    SAT Kurier 6/2011
    Anteny na kemping
    Porównanie anten Famaval
    DVB-C2 - przyszłość kablówek
    Raport z wystawy ANGA Cable 2011
    Blindscan
    Ekstremalny DX

    TESTY:
    - Televes zAs HD - odbiornik DVB-T/MPEG-4/HD

    NOWE PRODUKTY:
    - modulator Terra VSB MT-31 z serii Cabrio Line
    - składana antena kempingowa Rockdale
    - gniazdko antenowe MATT
    - moduł CI+ Vu+ Allcam
    - antena-krzesło SAT-CHAIR z A.S.SAT
    ????
    - bezprzewodowa antena SELFSAT-W
    ????
    - konwerter obrazu 3D Spectat
    - miernik Maximum HD Sat Finder

  • 2. Data: 2011-06-14 09:53:34
    Temat: Re: bezprzewodowa antena - jak to mozliwe
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > - antena-krzesło SAT-CHAIR z A.S.SAT
    > ????

    Antena wykonana w kształcie krzesła, oparcie ma funkcjonalność anteny. Z
    myślą o osobach, które chcą mieć antenę sat. a administracja budynku
    zabrania.

    > - bezprzewodowa antena SELFSAT-W
    > ????

    O ile zrozumiałem tekst, antena ma w sobie tuner i przekazuje do TV
    obraz beprzewodowo.

  • 3. Data: 2011-06-14 10:44:11
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 14 Jun 2011 11:53:34 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <B...@p...pl> wrote:

> [...]
    >zabrania.

    >O ile zrozumiałem tekst, antena ma w sobie tuner i przekazuje do TV

    no to w takim raziem, jak takie "cus" mozna nazwa bezprzewodowa
    antena?

    W dzisiejszym swiecie: czarne nie jest czarne, na zawsze na 3
    miesiace.......bezprzewodowa antena....place 50 zl i mam minuty ZA
    DARMO....telefon nie sluzy juz do dzwonienia tylko do innych rzeczy,
    mamy bezprzewodowe czajniki (z wifi ???)

    A w Polsce to nawet sie kryzys nie udal a co tu wymagac od budow
    stadionow/autostrad.....

    Pop............ ten swiat/Polska

    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-06-14 10:45:34
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > no to w takim raziem, jak takie "cus" mozna nazwa
    > bezprzewodowa
    > antena?

    Mniej więcej tak, jak można czajnik bezprzewodowy ;-)))

  • 5. Data: 2011-06-14 16:22:07
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 14 Jun 2011 12:45:34 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >Mniej więcej tak, jak można czajnik bezprzewodowy ;-)))

    ang. corded i cordless
    niem. schnurgebundenen i schnurlose

    chociaz jakis czas temu w jez. polskim uzywajalo sie "bezsznurowy" -
    jako odpowiednik, ze bez kabla przylaczeniowego.

    Wiec ta bezprzewodowa antena to jest dla mnie hit!

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2011-06-14 17:39:55
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-14 18:22, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > jako odpowiednik, ze bez kabla przylaczeniowego.
    >
    > Wiec ta bezprzewodowa antena to jest dla mnie hit!

    Obawiam sie ze w jezyku angielkim to jest wireless lub wired corde i
    cordless to bezsznurowy takie okreslenie lamerow.

  • 7. Data: 2011-06-14 23:07:38
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > bezprzewodowa antena SELFSAT-W
    [Selfsat-W Wireless Satellite Antenna]
    http://www.satshop.tv/Selfsat-W-Wireless-Satellite-A
    ntenna_5

    http://www.satshop.tv/bilder/produkte/gross/
    Selfsat-W-Wireless-Satellite-Antenna_b2.jpg

    > antena-krzesło SAT-CHAIR z A.S.SAT
    [Sat-Chair / Selfsat-Flachantenne]
    http://www.assatshop.de/kategorie.php?kat_id=072&par
    ent_id=700

    pamietamy jak to nasz kolega - zyjacy w rezimie totalitarnym ,
    ukrywal antene SAT przed policja polityczna , na balkonie
    w worku na smieci
    antena mocowana byla na stylowej plycie wyrwanej z chodnika :
    http://leschek.le.funpic.de/tv/sat-ant/

    a przepieknej "anteny-kszeslo" to nawet KGB by nie znalazlo

    -=-=-=-
    wywiazal się tez , niezwykle interesujacy dyskurs ,
    podkreslajacy wielka przydatnosc , ww. anteny-kszeslo:

    {18 Paz 2007 - pl.rec.telewizja}
    [Telewizja nowej generacji i wspolnota mieszkaniowa]
    http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/brow
    se_frm/thread/6411468112bab349?hl=pl

    przypominam co ciekawsze fragmenty :
    L:
    budynek już tak - może ucierpieć jego estetyka. Nie
    każdy lubi mieszkać jak na przedmieściach Bejrutu.

    Nie każdemu odpowiada atmosfera slumsów.

    porzucając bloko-slumsowiska na rzecz godnych
    normalnego człowieka warunków bytowania.

    *piotr'ek* schrieb:
    > A worek na śmieci to faktycznie szczytem urody jest!
    Ale widzi go jedynie sam użytkownik i to tylko wtedy,
    gdy wyjdzie na balkon

    Niepojęte dla mieszkańca slumsowisk? Uwierz, że poza twoim
    gettem istnieją środowiska, w których nie trzeba podkreślać
    statusu społecznego miską na kiju.

    P:
    Piękny widok ma... na zakurzony worek. PO CO DO CHOLERY!!!
    POWIEDZ MI PO CO! Bo już nie mogę!!!!

    A wychodzą na zewnątrz powinien torebkę na głowę zakładać,
    aby mieszkańcy całego osiedla nie musieli na niego patrzeć.
    Idiota jakiś i tyle!

    Widzę, że czas na EOT. Łeb do wora i na miasto!

    Antena jest po to, żeby ją zamocować celem
    odbierania kanałów sat, a nie po to, żeby ją
    workiem na śmieci (ciekawe czy nowym) przykrywać!

    lepiej mieć w worku śmieci na balkonie, bo z niczym innym
    do się nie może kojarzyć. No i te bezcenne komentarze
    "patrz! baran śmieci na balkon wystawia".

    > moze nie chcial zeby sie zakurzyla
    Zachowa dla potomnych... w spadku... ciekawy burak z gościa
    jest... pewnie w mieszkaniu ma folię na dywanach.

  • 8. Data: 2011-06-15 07:24:51
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > no to w takim raziem, jak takie "cus" mozna nazwa bezprzewodowa
    > antena?

    Bo tego tunera pewnie nie widać.
    To tak, jakby zainstalować na dachu antenę WiFi panelową i wmontować jej
    do środka router. Antenę widać, routera nie. A że całość jest na maszcie
    antenowym, znaczy antena. ;-)

  • 9. Data: 2011-06-15 11:28:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-15 01:07, Jerzy Pastusiak pisze:
    (...)
    > Zachowa dla potomnych... w spadku... ciekawy burak z gościa
    > jest... pewnie w mieszkaniu ma folię na dywanach.

    Gdzieś tak chyba na przełomie lat 70/80-tych w niektórych rejonach
    Polski było. Ludzie w mniejszych miejscowościach lub na wsiach budowali
    domy. Jeden pokój był "gościnny". Wchodziło się do niego tak ze 3 razy
    do roku. Dywany i meble przykryte folią.
    Zaś na codzień - pilot od TV trzymany w woreczku foliowym ...

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 10. Data: 2011-06-15 11:44:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > Dywany i meble przykryte folią.
    > Zaś na codzień - pilot od TV trzymany w woreczku foliowym ...

    Pilot w latach 70-tych?
    W Polsce?