  • 1. Data: 2011-06-13 19:02:39
    Temat: Czemu w PL flmy nadaja w 4:3 ???
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jak to, dlaczego w pl puszczaja filmy w proporcji 4:3? Wczoraj w TVP2
    "Zemsta Sikhow", dzisiaj w Polsacie "Dzien Niepodleglosci" - TAK
    widowiskowe, oryginalnie panoramiczne, a tu... Z OBCIETYMI BOKAMI! 2
    czarne pasy po bokACH, uuu... :( Inne kanaly, zagraniczne, RTL, DSF
    itd.itp. traktuja panorame jak standard a tuuu...
    Rozumie ktos cos z tego? Przeciez juz niemal wszyscy maja w domach
    jakies LCD, ostatnio 40" widzialem w Tesco za 900 zlotych - to chyba
    dawno juz nie luksus, wiec?
    Przeciez mogliby ju puscic panorame z paskami u gory lub dolu, kazdy
    telewizor umie przeskalowac - troche utrata rozdzielczosci ale i tak
    totalnie lepiej to wyglada niz 4:3

  • 2. Data: 2011-06-13 19:37:03
    Temat: Re: Czemu w PL flmy nadaja w 4:3 ???
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-13 21:02, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > Przeciez mogliby ju puscic panorame z paskami u gory lub dolu, kazdy
    > telewizor umie przeskalowac - troche utrata rozdzielczosci ale i tak

    SIKHOWIE to kasta w indiach

  • 3. Data: 2011-06-13 19:40:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 21:37:03 +0200, Arkady napisał(a):

    > SIKHOWIE to kasta w indiach

    to co, już nie wolno się im mścić? Ja właśnie słyszałem, że oni bardzo
    mściwi są... ;-)))

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-06-13 19:46:24
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 13, 9:40 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > to co, już nie wolno się im mścić? Ja właśnie słyszałem, że oni bardzo
    > mściwi są... ;-)))

    Tutaj chodzi o tych z Gwiezdnych Wojen (chyba to ostatni film tego
    cyklu)

  • 5. Data: 2011-06-13 22:11:06
    Od: "MM" <m...@o...fiki-miki.pl>

    Uzytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > Przeciez mogliby ju puscic panorame z paskami u gory lub dolu, kazdy
    > telewizor umie przeskalowac - troche utrata rozdzielczosci ale i tak

    Penie z tych samych powodów, co reklamy sa nadawane w formie
    zalobnej klepsydry (w czarnej obwódce, zajmujacej 1/2 ekranu).

    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniadze...

    --
    MM

  • 6. Data: 2011-06-14 04:27:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Arkady napisał:
    > SIKHOWIE to kasta w indiach

    Ciekawe, że ten film ma taki błędogenny tytuł. W pewnym kinie
    zatytułowano go "Zemsta Shitów" ;-)

  • 7. Data: 2011-06-14 08:36:00
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 13 Jun 2011 12:02:39 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
    <x...@g...com> wrote:

> [...]
    >Przeciez mogliby ju puscic panorame z paskami u gory lub dolu, kazdy
    >telewizor umie przeskalowac - troche utrata rozdzielczosci ale i tak

    no bo to jest Zemsta TVP za to, ze Polacy nie placa abonamentu!!! Ale
    nie moge zrozumiec dlaczego w Polsat/TVN tez??

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-06-14 10:08:41
    Od: kratylos <k...@y...com>

    W dniu 2011-06-14 10:36, a...@p...pl pisze:

    > no bo to jest Zemsta TVP za to, ze Polacy nie placa abonamentu!!! Ale
    > nie moge zrozumiec dlaczego w Polsat/TVN tez??

    to zemsta za wychodzenie do kuchni w czasie trwania blokow reklamowych

    Kratylos

  • 9. Data: 2011-06-14 10:43:51
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Xian Mi Mao <x...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >Rozumie ktos cos z tego? Przeciez juz niemal wszyscy maja w domach
    >jakies LCD, ostatnio 40" widzialem w Tesco za 900 zlotych - to chyba
    Wiec ja nie mam danych ze wiekszosc ludzi ma juz panoramy w domu,
    Ty masz takie dane? Jakbym mial obstawiac, to moglbym
    postawic duze pieniadze, ze nadal wiekszosc odbiornikow
    w domach to 4:3 crt.

  • 10. Data: 2011-06-14 11:35:23
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jun 14, 12:43 pm, Kell a <k...@n...com> wrote:

    > Ty masz takie dane? Jakbym mial obstawiac, to moglbym
    > postawic duze pieniadze, ze nadal wiekszosc odbiornikow
    > w domach to 4:3 crt.

    Ja tam nie wiem, ale wszyscy (takze ci niemajetni aka ubodzy) znajomi
    oblowili sie juz dawno z promocji hipermarketowych lakomiac sie na
    "raty 0%" itd.
    Jesli ktos ma CRT to jacys koneserzy.
    Odkad Unia (podatkowo itd) spromowala LCD w ramach walki z efektem
    cieplarnianym to teraz wlasnie mozemy kupic LCD 40" za 900 zlotych -
    BTW jak oceniacie jakosc czegos takiego?