    From: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: bezprzewodowa antena - jak to mozliwe
    Date: Wed, 15 Jun 2011 01:07:38 +0200

    > bezprzewodowa antena SELFSAT-W
    [Selfsat-W Wireless Satellite Antenna]
    http://www.satshop.tv/Selfsat-W-Wireless-Satellite-A
    ntenna_5

    http://www.satshop.tv/bilder/produkte/gross/
    Selfsat-W-Wireless-Satellite-Antenna_b2.jpg

    > antena-krzesło SAT-CHAIR z A.S.SAT
    [Sat-Chair / Selfsat-Flachantenne]
    http://www.assatshop.de/kategorie.php?kat_id=072&par
    ent_id=700

    pamietamy jak to nasz kolega - zyjacy w rezimie totalitarnym ,
    ukrywal antene SAT przed policja polityczna , na balkonie
    w worku na smieci
    antena mocowana byla na stylowej plycie wyrwanej z chodnika :
    http://leschek.le.funpic.de/tv/sat-ant/

    a przepieknej "anteny-kszeslo" to nawet KGB by nie znalazlo

    -=-=-=-
    wywiazal się tez , niezwykle interesujacy dyskurs ,
    podkreslajacy wielka przydatnosc , ww. anteny-kszeslo:

    {18 Paz 2007 - pl.rec.telewizja}
    [Telewizja nowej generacji i wspolnota mieszkaniowa]
    http://groups.google.com/group/pl.rec.telewizja/brow
    se_frm/thread/6411468112bab349?hl=pl

    przypominam co ciekawsze fragmenty :
    L:
    budynek już tak - może ucierpieć jego estetyka. Nie
    każdy lubi mieszkać jak na przedmieściach Bejrutu.

    Nie każdemu odpowiada atmosfera slumsów.

    porzucając bloko-slumsowiska na rzecz godnych
    normalnego człowieka warunków bytowania.

    *piotr'ek* schrieb:
    > A worek na śmieci to faktycznie szczytem urody jest!
    Ale widzi go jedynie sam użytkownik i to tylko wtedy,
    gdy wyjdzie na balkon

    Niepojęte dla mieszkańca slumsowisk? Uwierz, że poza twoim
    gettem istnieją środowiska, w których nie trzeba podkreślać
    statusu społecznego miską na kiju.

    P:
    Piękny widok ma... na zakurzony worek. PO CO DO CHOLERY!!!
    POWIEDZ MI PO CO! Bo już nie mogę!!!!

    A wychodzą na zewnątrz powinien torebkę na głowę zakładać,
    aby mieszkańcy całego osiedla nie musieli na niego patrzeć.
    Idiota jakiś i tyle!

    Widzę, że czas na EOT. Łeb do wora i na miasto!

    Antena jest po to, żeby ją zamocować celem
    odbierania kanałów sat, a nie po to, żeby ją
    workiem na śmieci (ciekawe czy nowym) przykrywać!

    lepiej mieć w worku śmieci na balkonie, bo z niczym innym
    do się nie może kojarzyć. No i te bezcenne komentarze
    "patrz! baran śmieci na balkon wystawia".

    > moze nie chcial zeby sie zakurzyla
    Zachowa dla potomnych... w spadku... ciekawy burak z gościa
    jest... pewnie w mieszkaniu ma folię na dywanach.