  • 1. Data: 2014-01-09 07:43:56
    Temat: bateria 9V
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy sa jakiej mniejsze odmiany baterii 6F22 ?

    Kupilem sobie testerek kabli, wsadzam baterie ... brakuje ze 2mm na
    dlugosc i szerokosc.

    Co jest - chinczyki maja jakies mniejsze baterie, w projekcie sie
    pomylili i dlatego tak tanio, czy udalo im sie taki kurczacy plastik
    wymyslec ?

    J.

  • 2. Data: 2014-01-09 13:03:55
    Temat: Re: bateria 9V
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Obierz ja z blachy.

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 3. Data: 2014-01-09 13:22:12
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 07:43:56 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Co jest - chinczyki maja jakies mniejsze baterie, w projekcie sie
    >
    > pomylili i dlatego tak tanio, czy udalo im sie taki kurczacy plastik

    Spotkałem się z dwoma rozmiarami baterii 9V. Ta większa podobno o większej
    pojemności.

  • 4. Data: 2014-01-09 13:28:28
    Temat: Re: (OT) bateria 9V
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-01-09 07:43, J.F. wrote:

    > Czy sa jakiej mniejsze odmiany baterii 6F22 ?

    http://tablica.pl/oferta/radio-selga-zssr-7-transist
    or-IDNxXJ.html

    :-)

    Włodek

  • 5. Data: 2014-01-09 13:34:37
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-01-09 13:22, k...@g...com pisze:
    > W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 07:43:56 UTC+1 u?ytkownik J.F. napisa?:

    > Spotka?em si? z dwoma rozmiarami baterii 9V. Ta wi?ksza podobno o wi?kszej
    pojemno?ci.
    Chyba masz na myśli baterie 6F25 , które za komuny były bardzo
    popularne, a obecnie ich nigdzie nie kupisz.

  • 6. Data: 2014-01-09 13:43:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    > http://tablica.pl/oferta/radio-selga-zssr-7-transist
    or-IDNxXJ.html
    > :-)

    Bez przesady - do Selgi wchodziły nawet 6F25 (gimbusy nie znajom).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2014-01-09 16:06:22
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 13:34:37 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Chyba masz na myśli baterie 6F25 , które za komuny były bardzo
    >
    > popularne, a obecnie ich nigdzie nie kupisz.

    W tme kupowałem te chudsze dziewięcio woltowe. najpierw kupiłem dziewięcio woltową
    bateryjkę ale się okazało ze trochę za duża i kupiłem za drugim razem tą chudszą.

  • 8. Data: 2014-01-09 16:44:38
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-01-09 13:43, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    > Bez przesady - do Selgi wchodziły nawet 6F25 (gimbusy nie znajom).
    Czyżbyś sugerował, że J.F. jest gimbusem? :-D

  • 9. Data: 2014-01-09 16:58:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

    > Czyżbyś sugerował, że J.F. jest gimbusem? :-D

    Twierdzę jedynie,że gimbusy nie znajo 6F25. Nic więcej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-01-09 17:55:18
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 09.01.2014 07:43, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Co jest - chinczyki maja jakies mniejsze baterie, w projekcie sie
    > pomylili i dlatego tak tanio, czy udalo im sie taki kurczacy plastik

    Nic z tych rzeczy, po prostu nie trzymają się standardu, a może i
    standard, jeśli jakiś jest, dopuszcza takie odchyły. Wiem na pewno, że
    te baterie od różnych producentów potrafią się różnić po kilka
    milimetrów w każdą stronę. Są jeszcze aku nimh w "obudowie" 6F22,
    przeważnie wchodzą ciasno w miejsce baterii.

    Jakub Rakus