  • 1. Data: 2014-01-08 22:04:12
    Temat: Mooshimeter
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Measure 600V and 10A with 24 bit resolution through 50 meters of space and 6
    months of time

    http://www.dragoninnovation.com/projects/34-mooshime
    ter

    --
    http://db.org.pl/

  • 2. Data: 2014-01-08 22:16:04
    Temat: Re: Mooshimeter
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello m4rkiz,

    > Measure 600V and 10A with 24 bit resolution through 50 meters of space and 6
    > months of time

    > http://www.dragoninnovation.com/projects/34-mooshime
    ter

    Ładne cacko. Ale nie mam wolnych $99 :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-01-08 22:57:12
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 08.01.2014 22:16, RoMan Mandziejewicz wrote:

    ter

    > Ładne cacko. Ale nie mam wolnych $99 :(

    Podoba mi się ten obrazek z tym muchometrem wsadzonym do lodówki, jak
    znalazł do badania urządzeń w komorze klimatycznej, tylko czy blacha od
    takiej "lodówy" skutecznie nie pozbawi mierniczka zasięgu?

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2014-01-09 01:46:10
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    On 08-01-2014 22:04, m4rkiz wrote:
    > Measure 600V and 10A with 24 bit resolution through 50 meters of space
    > and 6 months of time
    >
    > http://www.dragoninnovation.com/projects/34-mooshime
    ter

    Włożenie w układ 24-bitowego ADC, nie czyni z niego automatycznie
    miernika o 24-o bitowej rozdzielczości. A o dokładności jakoś
    uprzejmie zapomnieli napisać.
    K.

  • 5. Data: 2014-01-09 02:16:44
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-08 22:04, m4rkiz wrote:
    > Measure 600V and 10A with 24 bit resolution through 50 meters of space
    > and 6 months of time
    >
    > http://www.dragoninnovation.com/projects/34-mooshime
    ter

    24bit. Jaaasne:)

    Jeśli ma robić za wolny oscyloskop to mogliby dać
    dwa kanały.

    pzdr
    bartekltg

  • 6. Data: 2014-01-09 09:18:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello bartekltg,

    Thursday, January 9, 2014, 2:16:44 AM, you wrote:

    ter
    > 24bit. Jaaasne:)
    > Jeśli ma robić za wolny oscyloskop to mogliby dać
    > dwa kanały.

    Ma dwa kanały. Jeden do pomiaru napięcia, drugi prądu. Mi by
    wystarczyło.

    --
    Best regards,
    RoMan