  • 21. Data: 2011-11-11 20:51:07
    Temat: Re: auto ze sporym przebiegiem
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    BearBag <c...@g...com> napisał(a):

    > =EA C ma=B3a nieca=B3e
    > =F3d, taki do
    > =B3 to
    >

    > tylko nie pisz =BFe to silnik 1.0 bo nie uwierze, one padaj=B1 =B6rednio po
    > 130-150ty=B6.

    Mama ostatnio sprzedawała Corse B 1.4 63kkm (orginalne), a w silniku
    było już grzebane i nawet sprężyny tył popękały i wymieniane....
    złom taki ze hej, lakier odchodził z maski od środka jak się podnosiło
    (garażowany).

    pozdrawiam.

  • 22. Data: 2011-11-11 20:53:17
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    Mikar <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
    > żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok.
    180
    > tys. km. Jest książka serwisowa, z której wynika, że był regularnie
    > serwisowany. Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko kupować z takim
    > przebiegiem. Czy przy takim przebiegu można się spodziewac problemów z
    > silnikiem? Mój dotychczasowy ma 126 tys, ale przy ok. 90 tys miał wymieniane
    > uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie, bez
    > jakiejkolwiek konsumpcji oleju.
    > Co radzicie? Warto?

    Ja myślałem ze duży to 600tyś ;)

    pojeździj - przebieg czuć, a silnik to można chyba dość dobrze
    i szybko u mechanika ocenić ile zrobi.

    Pozdrawiam.

  • 23. Data: 2011-11-12 00:37:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Nov 2011 19:53:17 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    >pojeździj - przebieg czuć,

    Niby jak?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2011-11-12 17:55:53
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-11-11 20:51, Michał pisze:

> [...]
    > było już grzebane i nawet sprężyny tył popękały i wymieniane....
    > złom taki ze hej, lakier odchodził z maski od środka jak się podnosiło

    Aaa, to widze, ze u was przypadlosc zanotowana w DNA.
    Nie sil sie na odpowiedz, bo nie sadze, zebys cokolwiek zrozumial.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 25. Data: 2011-11-12 18:05:28
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    W dniu 2011-11-11 15:54, Mikar pisze:
> [...]
    > uszczelniacze zaworów (brał dużo oleju) i od tej pory chodził idealnie, bez

    moje berlingo 1.4 lpg ma 295 tysi. od trzech lat u mnie codziennie rano
    pali z pierwszego, nawet przy -25, pomijam oczywiscie czas kiedy
    rozladowalem aku nie zgaszona lampka i musialem pchac

    auta dostawcze takie przebiegi osiagaja nawet w dwa lata i nic im nie jest

    mysle ze to wszystko w temacie

    :)

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2011-11-12 18:19:47
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > tylko nie pisz że to silnik 1.0 bo nie uwierze, one padają średnio po
    > 130-150tyś.

    I masz rację. To 1,2.

    pozdr
    lublex

  • 27. Data: 2011-11-12 18:24:25
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:vdcrb7ti5s8ip9tkb8cgun85dp6k6f4sa9@4ax.com...
    > Niby jak?

    Jak mój polonez miał już 270 tys. to było czuć że hej. Ale główna przyczyna
    to nieszczelności w podłodze. :)

    pozdr
    lublex

  • 28. Data: 2011-11-12 18:44:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Nov 2011 18:24:25 +0100, "lublex" <l...@S...pl>
    wrote:

    >Jak mój polonez miał już 270 tys. to było czuć że hej. Ale główna przyczyna
    >to nieszczelności w podłodze. :)

    No chyba że to nasz "miszcz" eksploatacji aut wszelakich miał na mysli
    :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2011-11-12 19:41:46
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "MalyMJ" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozladowalem aku nie zgaszona lampka i musialem pchac
    >
    > auta dostawcze takie przebiegi osiagaja nawet w dwa lata i nic im nie jest

    Znałem takiego VW transportera (nówka salon), który osiągnął taki przebieg w
    dwa lata i wysrało sie w tym samochodzie dosłownie wszystko począwszy od
    zgonu skrzyni biegów. Mało tego on jeździł na lekko i głównie w trasy a nie
    codzienna poniewierka w korkach. Oczywiście to jest skrajny przypadek i nie
    wyznacznik, ale ciekawostka ;)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 30. Data: 2011-11-12 20:49:20
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

> [...]
    > głównie w trasy a nie codzienna poniewierka w korkach. Oczywiście to
    > jest skrajny przypadek i nie wyznacznik, ale ciekawostka ;)

    To raczej rodzynek. Wszędzie się zdarzają.
    Ja tym berlingo pomykam codzienie 150-200km z czego minimum 50 po wawie.
    Oczywiście co i raz jakieś pierdoły naprawiam bo rocznik robi swoje
    (2001). Ale uważam to za normalne skutki eksploatacji. Jak ktoś myśli że
    kupi auto i tylko będzie lał paliwo to jest w wielkim błędzie - no chyba
    że auto do kościoła tylko.

    Pozdrawiam
    MJ