  • 31. Data: 2011-11-12 20:56:52
    Temat: Re: auto ze sporym przebiegiem
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości
    news:j9mela$r9u$1@inews.gazeta.pl...

    > Znałem takiego VW transportera (nówka salon), który osiągnął taki przebieg
    > w dwa lata i wysrało sie w tym samochodzie dosłownie wszystko począwszy od
    > zgonu skrzyni biegów. Mało tego on jeździł na lekko i głównie w trasy a
    > nie codzienna poniewierka w korkach. Oczywiście to jest skrajny przypadek
    > i nie wyznacznik, ale ciekawostka ;)

    a ja widzialem jak w niespełna rocznym BMW 645 koszty napraw gwarancyjnych
    przekroczyły 60tys zł, ale czy to o czymś świadczy, próćz tego, ze zdarzają
    sie różne sytuacje?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 32. Data: 2011-11-12 21:00:31
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    W dniu 2011-11-11 15:54, Mikar pisze:
    > Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
    > żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok. 180
    > tys. km. Jest książka serwisowa, z której wynika, że był regularnie
    > serwisowany. Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko kupować z takim

    A czemu by nie? Przynajmniej przebieg nie kombinowany :)
    Nie dalej jak 2 lata temu, kupowałem Accenta I '95 z AT z przebiegiem
    305 kkm. Fakt, że od rodziny, ale jakoś się tym zbytnio nie przejmowałem
    - 10 lat u jednego właściciela, w 80% jezdzony po trasach. Austriacki
    "pikiel" jest bardziej rygorystyczny niz nasze przeglądy roczne i
    zerówki przy sprzedaży nowego.
    Rok temu go sprzedałem z przebiegiem 315 kkm - nie kręcony...
    Kolega jest zadowolony, do tej pory mnie nie pogodnił, co dobrze
    świadczy o aucie :)

    Ja bym brał, bo taki przebieg to pikuś... Pan Pikuś, zwłaszcza jak ma
    długo służyć

    PJE

  • 33. Data: 2011-11-12 21:52:35
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a ja widzialem jak w niespełna rocznym BMW 645 koszty napraw gwarancyjnych
    > przekroczyły 60tys zł, ale czy to o czymś świadczy, próćz tego, ze
    > zdarzają sie różne sytuacje?

    W przypadku tego VW jakość wykonania oraz serwis w PL pokazał się z takiej
    strony, że właścicielowi tego złoma można było tylko współczuć tym bardziej,
    że węgla nie woził. Generalnie to każda marka ma takie sztuki, ale w Polska
    gdzie VW jest bogiem wszechmogącym takie egzemplarze są szczególnie
    "wesołe".

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 34. Data: 2011-11-13 16:57:02
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > moje berlingo 1.4 lpg ma 295 tysi. od trzech lat u mnie codziennie
    > rano pali z pierwszego, nawet przy -25, pomijam oczywiscie czas kiedy
    > rozladowalem aku nie zgaszona lampka i musialem pchac

    W berlingo to możliwe? Partner gaził wszystko co na pokładzie po ok 20-30
    min od wyjęcia kluczyka.

  • 35. Data: 2011-11-13 20:53:45
    Od: MalyMJ <m...@t...pl>

    W dniu 2011-11-13 16:57, Marek P. pisze:

    > W berlingo to mo?liwe? Partner gazi? wszystko co na pok?adzie po ok 20-30
    > min od wyj?cia kluczyka.

    może gasi jak sie drzwi nie domknie czy cos takiego, ja zostawilem
    lampke na sztywno wlaczona wylacznikiem

  • 36. Data: 2011-11-13 21:17:06
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Nov 2011 20:53:45 +0100, MalyMJ <m...@t...pl> wrote:

    >może gasi jak sie drzwi nie domknie czy cos takiego, ja zostawilem
    >lampke na sztywno wlaczona wylacznikiem

    Nie wyłącza się po jakimś tam czasie? Dziwne.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2011-11-13 21:22:46
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-13 21:17, jerzu pisze:

    > Nie wyłącza się po jakimś tam czasie? Dziwne.

    Jeśli wyłącznik jest w pozycji "świeć zawsze" a drzwi są niedomknięte to
    nie. Przynajmniej u mnie.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 38. Data: 2011-11-13 22:05:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Nov 2011 21:22:46 +0100, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >Jeśli wyłącznik jest w pozycji "świeć zawsze" a drzwi są niedomknięte to
    >nie. Przynajmniej u mnie.

    U mnie gasi, po jakichś 20 minutach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2011-11-16 00:41:12
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    jerzu wrote:

    > U mnie gasi, po jakichś 20 minutach.

    U mnie tez gasil w takiej sytuacji. Aoto po 2004 roku.

  • 40. Data: 2011-11-16 01:01:44
    Od: " Michał" <m...@W...gazeta.pl>

    jerzu <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No chyba że to nasz "miszcz" eksploatacji aut wszelakich miał na mysli
    > :))

    Nie do końca ;) choć pewne doświadczenia w robieniu dziur w aucie mam.

    kilka rzeczy pisanych na szybko:
    1.słychać rolki i inne duperele w silniku (oczywiście nie słychać jak były
    wymienione WSZYSTKIE - mało możliwe)

    2.słychać w środku auta poduszki silnika itp, w dobrych autach z małym
    przebiegiem w zasadzie silnika nie słychać.

    3.czuć to w zawieszeniu, chyba ze ktoś naprawdę wszystko wymienił.

    i dużo dużo innych rzeczy od przełączników po dźwigienki itp... jak fotel
    jeździ... kierownica, dużo dupereli.

    Dla przykładu Lanos 250kkm to już prawdziwy trup, mimo to jeździ
    ale przebieg "czuć" to samo auto z przebiegiem 180kkm a 600kkm
    jeździ prawie identyko, ale jakoś tak inaczej.

    oczywiście mozńa auto rozebrać, wymienić części i złożyć i będzie
    dużo lepiej ;)

    pozdrawiam!