eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyauto zamiast ztmauto zamiast ztm
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: pwz <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: auto zamiast ztm
    Date: Fri, 01 Jul 2011 20:10:58 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <iul2jk$q8q$1@news.onet.pl>
    Reply-To: p...@o...eu
    NNTP-Posting-Host: 212-76-63-10.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1309543860 26906 212.76.63.10 (1 Jul 2011 18:11:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Jul 2011 18:11:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2381001
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Po podwyżkach cen biletów komunikacji miejskiej opłaca mi się dojeżdżać
    do pracy samochodem. W tej chwili koszty paliwa i biletów wychodzą
    prawie "łeb w łeb" - a komfort poruszania się swoim samochodem -
    bezcenny. Chcę jednak - jako że obecne auto pali w mieście 9-10 l/ 100
    km (cóż, za komfort dużego samochodu się płaci) - jeszcze bardziej
    zminimalizować koszty (tak aby płacić nie "łeb w łeb", ale nawet taniej
    niż za bilet) i zastanawiam się luźno nad kupieniem 2. samochodu.
    Takiego "zamiast hulajnogi". Warunki:

    1. Nie może to być żaden jednoślad, ponieważ potrzebuję go np. do
    rozwożenia dzieci do przedszkola/szkoły. Poza tym chcę go normalnie
    użytkować nie tylko latem i nie tylko w słoneczne dni. Przy czym
    użytkowanie obejmuje dojazd do i z pracy, co zabiera średnio
    _tygodniowo_ max. jakieś 50-60 km. (Do wyjazdów wakacyjnych i dalszych
    podróży jest 1., duże auto, więc moja "hulajnoga" będzie jeździła
    rocznie bardzo niewiele.)
    2. Musi być to tanie jeździdło. Tanie, to znaczy:
    a. możliwie jak najniższa cena kupna,
    b. możliwie jak najniższe koszty eksploatacji, czyli paliwa, serwisu i
    ubezpieczenia.
    3. Z punktem 2b związany jest ostatni aspekt, czyli bezawaryjność -
    miałem już starsze auto i po prostu nie chce mi się już jeździć co
    miesiąc-dwa do warsztatu aby wymienić kolejny zużyty podzespół (a nawet
    jeżeli trzeba coś wymienić, to niech to będzie przynajmniej tani serwis).

    Krótko: ma być 1. tanio, 2. tanio, 3. tanio i 4. bezawaryjnie.
    Co byście poradzili?

    Pozdr
    pwz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: