  • 31. Data: 2010-07-07 14:52:04
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > A dlaczego ma być współczesny i doładowany??

    Bo za 30tyś kupić niedoładowany i nie współczesny to chyba jakiś klasyk
    by musiał być w stanie igła.

    --
    krzysiek82

  • 32. Data: 2010-07-07 15:18:10
    Od: Agent0700 <a...@g...pl>

    > dziennie robie ok 100km/h

    Ale ile dziennie jeździsz a nie jak szybko jeździsz.

    > reszta to wycieczki i dalsze wyjazdy z żoną.

    Cały dzień za kółkiem?

  • 33. Data: 2010-07-07 15:20:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Agent0700 pisze:
    > Ale ile dziennie jeździsz a nie jak szybko jeździsz.

    mój błąd ok 100km dzinnie :)

    > Cały dzień za kółkiem?

    Nie a szkoda, bo niesamowitą przyjemność z jazdy czerpię zwłaszcza za
    granicą.

    --
    krzysiek82

  • 34. Data: 2010-07-07 15:34:36
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    Wtedy wstawię cały silnik od innego auta i pojadę dalej.Benzyniaki 1.6
    > 16v fiata potrafią i 500tyś nakręcić. Ewentualnie głowica może wymagać
    > naprawy.

    Dokladnie to samo mozesz zrobic w dieslu:)

  • 35. Data: 2010-07-07 15:41:31
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    wchpikus pisze:
    > Dokladnie to samo mozesz zrobic w dieslu:)

    tylko, że silnik diesla jest droższy w zakupie

    --
    krzysiek82

  • 36. Data: 2010-07-07 15:45:02
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > tylko, że silnik diesla jest droższy w zakupie

    Kupujesz auto z mysla, ze wymienisz silnik?
    Ceny wieksze od 500 do 1000zl..

    Tylko ile ich wymienisz zanim ja wymienie swoj?

  • 37. Data: 2010-07-07 15:47:03
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    wchpikus pisze:
    > Tylko ile ich wymienisz zanim ja wymienie swoj?

    sam silnik to silnik ale dwumasa, turbo wtryski itp to są koszty
    w silniku benzynowym tych elementów po prostu nie ma, a jak padnie
    głowica od gazu to sobie to zrobie po kosztach uszczelki i planowania.
    Oraz zakupu przy okazji rozrządu nowego. Planowanie do 60zł uszczelka
    podobnie i to są praktycznie wszystkie koszty związane typowo z głowicą.
    Ewentualnie szklanki ale tu też tragedii nie ma.

    --
    krzysiek82

  • 38. Data: 2010-07-07 15:47:14
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w

    > Taa, tylko gdzie takiego znalezc. ale tak na 99.99%.

    Bydgoszcz
    ulica Kubusia Puchatka 1 albo 2 jak dobrze pamiętam

  • 39. Data: 2010-07-07 15:53:53
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > sam silnik to silnik ale dwumasa, turbo wtryski itp to są koszty
    Ale tobie pisze ze nie ma tragedii, dwumasa i turbo nie leca przy 100tys
    km. Wszystko zalezy jak sie uzytkuje auto.
    Mozna dowalic i po 50tys.

> [...]
    > podobnie i to są praktycznie wszystkie koszty związane typowo z głowicą.
    > Ewentualnie szklanki ale tu też tragedii nie ma.

    Rozumiem ze zrobisz sobie to sam?
    Moze napraw nie jest droga, ale wolalbym wogole nic nie robic.
    Watek jest o oplacalnosci benzyny+gaz a diesla, a nie o kosztach naprawy:)
    Apropo, ja juz swoim zrobilem ok 60tys i nic nie robilem, filtry, olej
    rozrzad to standard, ale zadnych napraw.
    Niektorym gaz wychodzi bokiem, ale to nie zasada:)

  • 40. Data: 2010-07-07 16:00:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    wchpikus pisze:
    > Rozumiem ze zrobisz sobie to sam?

    mam warunki więc da się zrobić.

    > Moze napraw nie jest droga, ale wolalbym wogole nic nie robic.

    Ja też bym tak wolał, ale z każdym kilometrem ryzyko awarii się zwiększa
    i od czasu do czasu coś pada.

    > Watek jest o oplacalnosci benzyny+gaz a diesla, a nie o kosztach naprawy:)

    a to jest ważne, bo koszty naprawy czasami zjadają oszczędności.

    > Apropo, ja juz swoim zrobilem ok 60tys i nic nie robilem, filtry, olej
    > rozrzad to standard, ale zadnych napraw.

    ja także, ale znam samochody w których już turbo było zmieniane oraz
    dwumasa (samochody znajomych którzy zgłaszają się na wymianę do mnie)
    Nie wymyślili sobie tych usterek one wystąpiły.

    > Niektorym gaz wychodzi bokiem, ale to nie zasada:)

    Różnie bywa, najpierw trzeba sporo wsadzić żeby potem więcej wyjąć
    (oszczędzić)

    --
    krzysiek82