  • 11. Data: 2016-09-06 21:57:36
    Temat: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany
    > gazowaniem :-)
    >
    > A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie
    > :-)

    Powiem ci J.F. że mam takiego kumpla który ściąga auta z niemiec. Ostatnio
    ściągnął ślicznego Pasaata B6. Wyglądał wprost pięknie, klima i takie tam
    pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania 8k. Odpada. Gdyby toto
    miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez problemu.

    Niestety ze sojego Golfiacza 1,6 AKL będę się musiał przesiąćć na jakiegoś
    kombika Opla Astrę J 1,4 140 KM bo toto podobno dobrze się gazuje i było
    produkowane bodajże do 2015 roku, tudzież została jeszcze Oktawia II 1,6 MPI
    102 KM (produkowana do 2013 roku) ale, jak na 1,5 tonową Oktawię 102 KM to
    trochę jakby kiszka ....

    Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w
    benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu
    raczej mają ....

    Endriu

  • 12. Data: 2016-09-06 23:25:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 6 Sep 2016 21:57:36 +0200, Endriu napisał(a):

    > Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w
    > benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu
    > raczej mają ....

    Od zawsze nowych silników "nie da się" zagazować.
    Kiedyś nie dawało się gazować tych z wtryskiem, potem z wielopunktowym
    wtryskiem, potem z turbinami - teraz się nie da gazować bezpośredniego
    wtrysku...

    Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do
    gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)

  • 13. Data: 2016-09-06 23:38:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 6 Sep 2016 03:47:37 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > A Ty ma mozg. A czasami jak cos pierdolniesz to jak bys nie mial.

    Heh...
    A jaki widzisz problem ekonomiczny w silniku który w A4 zużywa 9l/100km, a
    na LPG z 11l/100km?

    Całe 21gr/km, w aucie które nawet jedzie a nie się turla.

    A że pełna moc wymaga pewnie i te 60l/h to co z tego? Samochód wtedy jedzie
    jakieś 230km/h.

  • 14. Data: 2016-09-07 01:37:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe gdzie mozna tyle pojechac? Napisalem ze jak nie do scigania sie to zadne
    przerobki nie maja sensu. Kiedys tacy z malymi chujami szerokie paski do spodni
    nosili, pozniej jak ich bylo stac to duze samochody kupowali, teraz dokladaja mocy do
    i tak mocnych silnikow. Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie
    z nimi nie zgadza?

  • 15. Data: 2016-09-07 09:13:22
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    i tak mocnych silnikow. Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie

    Owszem masz prawo do swojego zdania. Tak samo każdy ma prawo mieć je w
    dupie ;)

    Można jeździć jakimś małym kurniczkiem z silnikiem 1.0-1.2 można też
    kupić sobie 6litrowe V12 w ogromnej limuzynie. Więc jak chcesz by ktoś
    szanował twoje zdanie Ty szanuj zdanie innych.

    Lewis

  • 16. Data: 2016-09-07 09:35:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-06 o 23:25, Tomasz Pyra pisze:
    +

> [...]
    >
    > Poczekaj jeszcze parę lat i się okaże że się da i to świetne silniki do
    > gazowania bo "proste jak cep" w porównaniu z najnowszymi ;)

    Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny
    z kosztem zakupu takiego auta ?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-09-07 10:00:43
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 7 września 2016 09:35:34 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    > W dniu 2016-09-06 o 23:25, Tomasz Pyra pisze:
    > +

    > Co z tego że się da kiedy koszt gazowania 8 tyś jest często porównywalny
    > z kosztem zakupu takiego auta ?

    Wszyscy mówią że gaz jest najtańszy wiec powinno być tych samochodów dużo
    Na allegro:
    Ford Mondeo 2 l 140 KM wiek max 10 lat 11 PB + 1 LPG
    Ford Focus 1,6 l max 12 lat 17 PB + 1 LPG
    Octavia 1,6 max 10 lat 32 PB + 43 LPG

    Zestawienie uwzględnia TYLKO auta które zostały kupione w Polsce
    (takich szukam).
    Dla przykładu octavii wyprodukowano 5 mln sztuk.

  • 18. Data: 2016-09-07 11:53:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >silnikow.
    >Mam chyba prawo do wyrazania swoich opini nawet jak ktos sie z nimi

    Oczywiscie.
    Ale nie tylko predkosc maksymalna sie liczy, takimi 200KM wyprzedzisz
    auto przed soba i pojedziesz dalej 120 (przez ... dwie minuty), a w
    aucie z 80KM bedziesz jechal te 70km/h czekajac na lepsza okazje :-)

    J.

  • 19. Data: 2016-09-07 11:55:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >klima i takie tam pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania
    >8k. Odpada. Gdyby toto miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez

    Ja to doskonale rozumiem ... ale myslisz, ze to ma jakikolwiek wplyw
    na sprzedaz nowych samochodow przez VW ?

    J.

  • 20. Data: 2016-09-07 13:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > auto przed soba i pojedziesz dalej 120 (przez ... dwie minuty), a w
    > aucie z 80KM bedziesz jechal te 70km/h czekajac na lepsza okazje :-)

    Dokładnie.
    Jak wiadomo, w wyscigach na torze do wyprzedzania nadaja sie tylko niektore
    miejsca.
    bo na drodze to ma to srednie znaczenie ;-P