    From: "Endriu" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: audi 1.8t chip na 200 koni i lpg - jest sens
    Date: Tue, 6 Sep 2016 21:57:36 +0200

    > Ta, jasne, bo nabywca ich samochodu jest strasznie zainteresowany
    > gazowaniem :-)
    >
    > A jak bedzie ... to kto wie, moze to sie swietnie gazuje ... fabrycznie
    > :-)

    Powiem ci J.F. że mam takiego kumpla który ściąga auta z niemiec. Ostatnio
    ściągnął ślicznego Pasaata B6. Wyglądał wprost pięknie, klima i takie tam
    pierdoły - niestety silnik FSI 1,4. Cena gazowania 8k. Odpada. Gdyby toto
    miało w sobie 1,8 T to bym go brał bez problemu.

    Niestety ze sojego Golfiacza 1,6 AKL będę się musiał przesiąćć na jakiegoś
    kombika Opla Astrę J 1,4 140 KM bo toto podobno dobrze się gazuje i było
    produkowane bodajże do 2015 roku, tudzież została jeszcze Oktawia II 1,6 MPI
    102 KM (produkowana do 2013 roku) ale, jak na 1,5 tonową Oktawię 102 KM to
    trochę jakby kiszka ....

    Ogólnie to wszystkich pojebało i wszyscy walą bezpośrednie wtryski w
    benzynach, a toto do gazu nie za bardzo się nadaje i złe opinie po gazowaniu
    raczej mają ....

    Endriu