eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingatrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
  • X-Received: by 10.49.30.168 with SMTP id t8mr819296qeh.8.1364475106461; Thu, 28 Mar
    2013 05:51:46 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.30.168 with SMTP id t8mr819296qeh.8.1364475106461; Thu, 28 Mar
    2013 05:51:46 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!t2no23973654qal.0!n
    ews-out.google.com!v17ni9qad.0!nntp.google.com!ca1no14521965qab.0!postnews.goog
    le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 28 Mar 2013 05:51:46 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.62.171.234;
    posting-account=-mAtggoAAADXh_Lm0oz0oNlkBgzMb0BY
    NNTP-Posting-Host: 31.62.171.234
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
    From: firr <g...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 28 Mar 2013 12:51:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:202351
    [ ukryj nagłówki ]

    (wysylam z innego miala bo chwilowo nie chce mi sie przelogowywac)

    Pisze prostą (wel wzglednie prostą) grę 2d w ujeciu z góry.
    Podobne to jest nawet do gier na osmieobitowce z tym ze tam
    zwykle latalo sie w prawo albo w gore a tu mozna kierowac
    sie w dowolna strone na dwuwymiarowej mapie.
    Podstawowy problem na ktorym troche utknąlem i czuje
    ze potrzebuje troche nad tym porozmyslac wiaze sie z tym w
    jakie ai wyposazyc wrogie stateczki tak aby wlka byla jak
    najbardziej atrakcyjna.
    generalnie gracz steruje swoim stateczkiem i wciska
    fire, wrogie stateczki lataja po planszy - poki co
    zrobilem cos takiego ze o ile gracz podleci blisko
    przeciwnika to ten zaczyna obracac sie w jego kierunku
    po czym strzela - dorobilem tez zwalnianie tj o ile gracz
    jest na celowniku to atakujacy leci na 30% swojej szybkosci
    w ten sposob moze wystrzelic wiecej strzalow, bo bez tego
    szybko przez niego przelatuje (nie ma zderzen miedzy
    statkami) po czym dopiero zawraca i kolejny nawrót
    z atakiem. Mam w planie dorobienie tez trybu ucieczki (tja dla
    malego hp enemy odwraca sie w przeciwna strone i oddala
    sie az do osiagniecia porzadanej odleglosci ale jeszcze nie
    zrobilem).
    Zastanawiam sie jak jeszcze mozana skomplikowac te proste
    algorytmy tak zeby walka dawala jak najwieksza satysfakcje
    (poki co nawet jakos tam ujdzie w minimalnym stopniu ale
    moglaby byc lepsza)
    (zakladam watek z nadzieja ze pomysly na ten temat mi sie
    jakos ułożą bo ten temat wymaga troche pomyslunku)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: