-
X-Received: by 10.49.30.168 with SMTP id t8mr819296qeh.8.1364475106461; Thu, 28 Mar
2013 05:51:46 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.49.30.168 with SMTP id t8mr819296qeh.8.1364475106461; Thu, 28 Mar
2013 05:51:46 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!t2no23973654qal.0!n
ews-out.google.com!v17ni9qad.0!nntp.google.com!ca1no14521965qab.0!postnews.goog
le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.comp.programming
Date: Thu, 28 Mar 2013 05:51:46 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.62.171.234;
posting-account=-mAtggoAAADXh_Lm0oz0oNlkBgzMb0BY
NNTP-Posting-Host: 31.62.171.234
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
From: firr <g...@g...com>
Injection-Date: Thu, 28 Mar 2013 12:51:46 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:202351
[ ukryj nagłówki ](wysylam z innego miala bo chwilowo nie chce mi sie przelogowywac)
Pisze prostą (wel wzglednie prostą) grę 2d w ujeciu z góry.
Podobne to jest nawet do gier na osmieobitowce z tym ze tam
zwykle latalo sie w prawo albo w gore a tu mozna kierowac
sie w dowolna strone na dwuwymiarowej mapie.
Podstawowy problem na ktorym troche utknąlem i czuje
ze potrzebuje troche nad tym porozmyslac wiaze sie z tym w
jakie ai wyposazyc wrogie stateczki tak aby wlka byla jak
najbardziej atrakcyjna.
generalnie gracz steruje swoim stateczkiem i wciska
fire, wrogie stateczki lataja po planszy - poki co
zrobilem cos takiego ze o ile gracz podleci blisko
przeciwnika to ten zaczyna obracac sie w jego kierunku
po czym strzela - dorobilem tez zwalnianie tj o ile gracz
jest na celowniku to atakujacy leci na 30% swojej szybkosci
w ten sposob moze wystrzelic wiecej strzalow, bo bez tego
szybko przez niego przelatuje (nie ma zderzen miedzy
statkami) po czym dopiero zawraca i kolejny nawrót
z atakiem. Mam w planie dorobienie tez trybu ucieczki (tja dla
malego hp enemy odwraca sie w przeciwna strone i oddala
sie az do osiagniecia porzadanej odleglosci ale jeszcze nie
zrobilem).
Zastanawiam sie jak jeszcze mozana skomplikowac te proste
algorytmy tak zeby walka dawala jak najwieksza satysfakcje
(poki co nawet jakos tam ujdzie w minimalnym stopniu ale
moglaby byc lepsza)
(zakladam watek z nadzieja ze pomysly na ten temat mi sie
jakos ułożą bo ten temat wymaga troche pomyslunku)
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.13 21:49 M.M.
- 21.04.13 19:30 firr kenobi
- 21.04.13 20:07 firr kenobi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
- Ada 2022 Language Reference Manual to be Published by Springer
- Press Release - AEiC 2023, Ada-Europe Reliable Softw. Technol.
- Ada-Europe - AEiC 2023 early registration deadline approaching
- Ada-Europe Int.Conf. Reliable Software Technologies, AEiC 2023
- Ile cykli zajmuje mnożenie liczb 64-bitowych?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=