eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingatrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)Re: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
  • Data: 2013-04-21 20:07:04
    Temat: Re: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > Nie o to mi chodzi chodzi mi o jako tako prosty
    > algorytm na zykle zachowanie dwuwymiarowych szipów
    > na dwuwymiarowej planszy - jest to w pewien
    > sposob dosyc trudne i troche pomyslunku wymaga by
    > to ugryzc (wiem jakie sa z tym problemy i az
    > mi ciezko sie za to zabrac :c)

    prosty przyklad - jak powinien wygladac ruch szipa
    ktory ma patrolowac pewien obszar mapy? powiedzmy
    ze 'dla ustalenia uwagi' jak to mowia szip ma rozmiar
    10 jednostem (milimetrow) a patrolowany obszar ma
    promien 4 metrów, statek moze wykonywac ruch do
    przodu np jedna jednostke oraz skret lewo prawo
    (np o jeden stopien) ew tez ruch typu strafe,
    jak zaprogramowac by ten ruch jakos w miare sensownie
    wygladal (obrazowal jakis ruch ktory rzeczywiscie
    przypominalby jakis patrol) a nie wygladal 'sztywno' lub 'głupio'


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: