  • 81. Data: 2009-08-19 16:37:19
    Temat: Re: aparaty z gps-em
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Jak już pisałem - z mojej strony koniec dyskusji. Mam dość prostowania
    > Twoich głupot.

    Jesteś jeszcze niesłowny - już raz obiecywałeś koniec. I co?

  • 82. Data: 2009-08-19 23:42:44
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Marcin Debowski wrote:

    > zdrowego rozsądku chyba olewać, ale nigdy nie rzucać sie jak każą
    > wyłączyć.

    rzucać sie nigdy nie należy, nawet jak się jest eks-posłem :) dlatego
    zawsze pytam, i jak tylko zamarudza to wylaczam, cokolwiek mam
    wlaczonego. mysle ze pomaga tez siedzenie w tylnej czesci samolotu

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997