  • 1. Data: 2009-08-14 20:37:43
    Temat: Perseidy
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    efekt mojego godzinnego polowania na Perseidy.....

    http://infobot.pl/r/1nWy

    a miało ich być 100/h

  • 2. Data: 2009-08-14 21:31:47
    Temat: Re: Perseidy
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał
    > efekt mojego godzinnego polowania na Perseidy.....
    >
    > http://infobot.pl/r/1nWy
    >
    > a miało ich być 100/h

    Ten samolot robił nieco więcej niż sto na godzinę ; )

    adam

  • 3. Data: 2009-08-15 06:12:53
    Od: Olek <o...@u...eu>

    TheGuru wrote:
    > efekt mojego godzinnego polowania na Perseidy.....
    >
    > http://infobot.pl/r/1nWy
    >
    > a miało ich być 100/h

    fajny samolot :)

  • 4. Data: 2009-08-15 09:13:32
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > Ten samolot robił nieco więcej niż sto na godzinę ; )

    tak... ale on robił >100km/h ;-D

  • 5. Data: 2009-08-15 10:46:36
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "TheGuru" napisał

    > tak... ale on robił >100km/h ;-D

    Nawetlepiej ; )

    adam

  • 6. Data: 2009-08-15 10:58:50
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Nawetlepiej ; )

    A "Nawetlepiej" niz >100 km/h, to ile to jest? Chociaz tak mniej-wiecej...

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 7. Data: 2009-08-15 11:30:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" napisał

    > Nawetlepiej ; )

    A "Nawetlepiej" niz >100 km/h, to ile to jest? Chociaz tak mniej-wiecej...
    -----------------------------

    Mniej-więcej to trudno powiedzieć : )

    adam

  • 8. Data: 2009-08-15 18:55:27
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > A "Nawetlepiej" niz >100 km/h, to ile to jest? Chociaz tak mniej-wiecej...
    > -----------------------------
    >
    > Mniej-więcej to trudno powiedzieć : )

    Ale to "nawetlepiej", to chyba zawsze bedzie _powyzej_ 100, co nie?! :D

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 9. Data: 2009-08-15 19:23:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > -----------------------------
    >
    > Mniej-więcej to trudno powiedzieć : )

    Ale to "nawetlepiej", to chyba zawsze bedzie _powyzej_ 100, co nie?! :D

    adam

  • 10. Data: 2009-08-16 14:15:12
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Udało się komuś z Was?
    Nie próbowałem, bo wydaje się, że czas w jakim są widoczne jest zbyt krótki
    przy tej jasności.
    A może ktoś ma inne doświadczenia?