    From: "m7marek" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: am3 vs. am2+ i moc w bezczynnosci
    Date: Mon, 9 May 2011 19:43:45 +0200

    witam

    ostatnio nie jestem w temacie nowszych procesorów.
    obecnie mam ekonomicznego Athlona LE-1620 2,4GHz
    płyta GA-MA78GM-S2H na 780G
    DDR2 2x1G 800 w dualu
    tak się zastanawiam nad zamiana na jakiegos 4rdzeniowca,
    myslałem o AMD Phenom II X4 840 bo ma chyba najlepszy stosunek
    ceny/wydajnosc
    ale to jest na AM3.
    no i pytania:
    1) ile procent tracę na wydajności (1755) stosując na AM2+ i na tych
    pamieciach?
    2) podają 95W, teraz mam 45W, ale o ile więcej (bo chyba nie mniej) mocy w
    stosunku do mojego starego pobiera taki 4rdzeniowec bezczynnosci lub przy
    powolnym przegladaniu WWW bez reklam we flashu?
    3) ile procent polepszyła by mi się wydajność samego proca i pamieci, po
    wyłaczeniu zintegrowanej grafiki o dorzuceniu drugiej, bo ta zintegrowana
    zabiera mi 256MB?

    wiem ze na pytania nie ma jednoznacznych odpowiedzi, wszystko zalezy od
    chwilowych warunków, ale tak szacunkowo.