  • 1. Data: 2011-06-14 08:49:36
    Temat: akumulatory Kodak HR6
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czy ktos uzywa/uzywal akumulatorow AA firmy Kodak HR6 (paluszki) poj.
    ok 2000 mAh (pre-charged), cos ala Sanyo Eneloop.

    Sa w Biedronce po 20 zl/za 4 szt w blistrze. Mam Eneloopy juz 3 rok i
    sa ok, ale czasami potrzeba jakies dodatkowe aku.

    Co wy sadzicie o tych/innych akumulatorach a'la Eneeloop????? Juz
    kilka firm ma w swojej ofercie takie aku? Czy dac sobie spokoj z
    innymi niz Sanyou Made in Japan?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-06-14 10:24:46
    Temat: Re: akumulatory Kodak HR6
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w
> [...]
    > Co wy sadzicie o tych/innych akumulatorach a'la Eneeloop????? Juz
    > kilka firm ma w swojej ofercie takie aku? Czy dac sobie spokoj z

    Na allegro eneloopow wysyp w cenie podobnej - nie wiem czy jest
    sens ryzykowac.

    Na razie mam tylko niemile doswiadczenia z Varta Ready2Use.

    J.

  • 3. Data: 2011-06-14 10:53:07
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2011-06-14 12:24, J.F. pisze:

    > Na allegro eneloopow wysyp w cenie podobnej - nie wiem czy jest sens
    > ryzykowac.
    >
    > Na razie mam tylko niemile doswiadczenia z Varta Ready2Use.

    Widzę, że narzekasz na te akumulatorki.
    Mam trochę w użyciu: Eneloop, Ready2Use, Duracell Activecharge. Nie
    narzekam, a po ładnych parę(naście) sztuk każdego rodzaju jest.
    Problemy były z akumulatorkami "zwykłymi" NiMH (ale firmowymi -
    Energizery, Sanyo, GP) - po paru cyklach zwykle jeden z paczki zwykle
    wyraźnie odstawał od reszty. Przy tych nowych - jakoś tego nie widzę.
    Z tym, że ja zawsze kupuję w jednym sklepie/hurtowni, a oni raczej nie
    mogą sobie pozwolić na podróbki. Używam i w domu (głownie empetrójki
    dzieciaków i lampa błyskowa), i w firmie (głównie myszy).

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2011-06-14 12:57:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <dadoro@_wp_._com_> napisał w
    > Widzę, że narzekasz na te akumulatorki.
    > Mam trochę w użyciu: Eneloop, Ready2Use, Duracell Activecharge.
    > Nie narzekam, a po ładnych parę(naście) sztuk każdego rodzaju
    > jest.

    Mnie wystarczylo ze dwie varty doznaly zwarcia.
    Wczesniej niz za 3 lata nie kupie :-)

> [...]
    > nie widzę.
    > Z tym, że ja zawsze kupuję w jednym sklepie/hurtowni, a oni
    > raczej nie mogą sobie pozwolić na podróbki.

    Varty byly z supermarketu za rogiem, i mysle ze raczej oryginalne.

    Eneloopy zas kupowalem ostatnio na allegro, nie wiem czy nie
    podrobki, ale musze przyznac - bardzo precyzyjnie wykonane, i na
    razie sie trzymaja.

    J.

  • 5. Data: 2011-06-14 15:01:20
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 2011-06-14 14:57, J.F. pisze:
    > Mnie wystarczylo ze dwie varty doznaly zwarcia.
    > Wczesniej niz za 3 lata nie kupie :-)

    Hmmm... ja mam 4, używam razem, na początku trochę intensywniej, a
    ostatnio leżą od dłuższego czasu i są OK, więc ja nie mam im nic do
    zarzucenia :)

    Konop

  • 6. Data: 2011-06-14 16:12:42
    Od: wbk <o...@c...pl>

    W dniu 2011-06-14 10:49, a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > Co wy sadzicie o tych/innych akumulatorach a'la Eneeloop????? Juz
    > kilka firm ma w swojej ofercie takie aku? Czy dac sobie spokoj z

    też myślałem je kupić, obecnie mam enelopy i są bardzo dobre, mam też
    panasonic infinium to jest szajs

  • 7. Data: 2011-06-14 20:09:23
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    > też myślałem je kupić, obecnie mam enelopy i są bardzo dobre, mam też
    > panasonic infinium to jest szajs

    Można wiedzieć co się dzieje z Panasonikami?

  • 8. Data: 2011-06-15 15:02:26
    Od: wbk <o...@c...pl>

    W dniu 2011-06-14 22:09, Piotrek pisze:

    > Można wiedzieć co się dzieje z Panasonikami?

    aku naładowane, pochodzą chwile i aparat sygnalizuje słabe baterie, tak
    jakby siadało na nich napięcie przy dużym obciążeniu