  • Data: 2009-10-20 05:58:45
    Temat: aktywacja visty/ugr.7 box
    Od: "Jerzy Rynio" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy to właściwa grupa, ale nie znalazłem innej.
    mam MS Vista box 32/64 bit. W tej chwili zainstalowany system jest na 1
    kompie.
    Mniejsza o zapisy licencyjne - chodzi mi o testowanie. Po zainstalowaniu
    systemu na drugim komputerze powinno się bez problemu aktywować - przecież
    jest to box. Może ktoś wie ile razy można aktywować wersję box? Co się
    stanie z aktywacją na pierwszym komputerze? Czy będzie aktywna?