    From: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: agonia Kodaka
    Date: Thu, 5 Jan 2012 08:09:25 -0800 (PST)

    On Jan 5, 10:48 am, pwz <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    Ja napisalem to dla ludzi w miare rozgarnietych.
    Tymi mniej rozgarnietymi, zazwyczaj sobie dupy nie zawracam.
    Jesli jedanak chcesz sie koniecznie dowiedziec, to odszukaj moj watek
    na temat upadlosci Kodaka.
    Tam kilka osob pisalo na temat, ktory cie interesuje.

    > PLONK!

    Wlasnie potwierdziles moja opinie o tym, ze nalezysz do tych mniej
    rozgarnietych.
    Dobrze, ze juz wiecej, nie bedziesz mi zawracal dupy.

    ZD