  • 1. Data: 2009-05-23 14:49:37
    Temat: abonament
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jak myślicie czy ta banda cymbałów wpadnie kiedyś na pomysł, żeby abonament
    RTV obłacać poprzez SMSa?

  • 2. Data: 2009-05-23 15:49:20
    Temat: Re: abonament
    Od: maderos <m...@w...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > jak myślicie czy ta banda cymbałów wpadnie kiedyś na pomysł, żeby abonament
    > RTV obłacać poprzez SMSa?

    Oni juz wpadli na genialny pomysl...nie bedzie "podatku" od 2010 roku :)...

  • 3. Data: 2009-05-24 10:36:17
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    > Oni juz wpadli na genialny pomysl...nie bedzie "podatku" od 2010 roku
    > :)...

    I bardzo dobrze. I tak telewizja "uliczna" ma zagwarantowane dotacje z
    naszych podatków.

  • 4. Data: 2009-05-24 12:52:43
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Jurek W pisze:

    > I bardzo dobrze. I tak telewizja "uliczna" ma zagwarantowane dotacje z
    > naszych podatków.

    Zwlaszcza ze placony byl glownie przez ludzi starszych z marnych emerytur.

  • 5. Data: 2009-05-24 13:39:45
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zwlaszcza ze placony byl glownie przez ludzi starszych z marnych emerytur.

    To przede wszystkim tych ludzi likwidacja tej daniny odciąży. Przestaną
    emeryci łożyć na jeszcze jedną fikcję popeerlowską.

    JW

  • 6. Data: 2009-05-24 14:05:48
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Jurek W pisze:

    > To przede wszystkim tych ludzi likwidacja tej daniny odciąży. Przestaną
    > emeryci łożyć na jeszcze jedną fikcję popeerlowską.

    Najsmieszniej ze starsza pani z marniutkiej emerytury karnie co miesiac
    biegla na poczte zaplacic ten abonament zeby pewna prezenterka mogla
    dostawac kilkadziesiat tysiecy pensji miesiecznie za prace w tej
    "misyjnej" telewizji.Ze o "programach misyjnych" nie wspomne :)
    Ze juz watku politycznego i obrony pewnej partii w sejmie tej daniny nie
    bede rozwijal.Bo i tak polityki naokolo za duzo ;)

  • 7. Data: 2009-05-24 16:23:51
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > dostawac kilkadziesiat tysiecy pensji miesiecznie za prace w tej
    > "misyjnej" telewizji.Ze o "programach misyjnych" nie wspomne :)

    Pies trącał misję, wystarczy tylko porównać co mają w ramach abonamentu
    i FTA na przykład Niemcy na których tak się nasi "twórcy" powołują.
    Jakby w Polsce było tyle porządnego FTA co dla Niemców to mało kto
    kupował by cyfrowe abonamenty. Nasze FTA to w porównaniu z Niemieckim
    żałosna imitacja telewizji. W UK abonament jest dość wysoki jak na nasze
    przeliczniki ale mają "ciutkę" więcej niż nasze 1,2 i regionalna.

  • 8. Data: 2009-05-24 16:33:42
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Padre napisał:
    > Pies trącał misję, wystarczy tylko porównać co mają w ramach abonamentu
    > i FTA na przykład Niemcy na których tak się nasi "twórcy" powołują.

    Mnie się właśnie wydaje, że ową misję najlepiej spełniają programy TVP
    Kultura i TVP Historia (no i przez sentyment TV Polonia), a więc te,
    które są właśnie FTA.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 9. Data: 2009-05-24 17:52:44
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Tylko czy TVP Kultura i TVP Historia są dostępne dla wszystkich? Podobnie z
    TVP Polonia.

    Jurek W

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <b...@p...gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:gvbst6$etv$3@polsl.pl...

  • 10. Data: 2009-05-24 18:37:35
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jurek W napisał:
    > Tylko czy TVP Kultura i TVP Historia są dostępne dla wszystkich? Podobnie z
    > TVP Polonia.

    A TVP1, 2, Info są dostępne dla wszystkich? Nie znam procentowego
    pokrycia kraju sygnałem tych stacji, ale na pewno znajdą się jakieś dziury.
    Zresztą zdefiniujmy "dostępność dla wszystkich". Moim zdaniem kanały
    satelitarne niekodowane zaliczają się do tej grupy, a w świetle zasięgu
    - może nawet bardziej, niż niektóre naziemne. Ostatecznie najtańszy
    tuner FTA jest już tańszy niż co lepsze anteny do TV naziemnej. Załóżmy,
    że tuner kosztuje około 100 zł (są takie), a kolejne 200 - antena z
    konwerterem, kablem itp. Porządne anteny kierunkowe do TV naziemnej
    kosztują czasami 50-70 zł a są i takie za sto kilkadziesiąt. Wychodzi
    podobnie.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *