  • 1. Data: 2009-05-20 06:37:51
    Temat: Proble z zielonym obrazem.
    Od: "Grzegorz" <w...@o...pl>

    Witam, tv Toshiba podłączona do Cyfrowego Polsatu hdmi.
    Od jakiegoś tygodnia podczas oglądania jakiekolwiek programu obraz robi się
    nagle zielony - bez żadnej przyczyny.
    Pomaga tylko wyłączenie i włączenie tv.
    Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem
    jeszcze raz z powodu remontu i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie hdmi.

    pozdr
    Grześ

  • 2. Data: 2009-05-20 07:50:07
    Temat: Re: Proble z zielonym obrazem.
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem
    > jeszcze raz z powodu remontu i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie hdmi.

    To podłacz pod pierwsze ;-)

  • 3. Data: 2009-05-20 10:19:32
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Grzegorz pisze:
> [...]
    > Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem
    > jeszcze raz z powodu remontu i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie hdmi.

    zmień kabel hdmi lub przełącz się na component.

    pawell

  • 4. Data: 2009-05-20 12:44:03
    Od: "Grzegorz" <w...@o...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zmień kabel hdmi lub przełącz się na component.
    >

    > pawell

    dzięki, pokombinuje troche

  • 5. Data: 2009-05-20 13:05:17
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Witam, tv Toshiba podłączona do Cyfrowego Polsatu hdmi.
    > Od jakiegoś tygodnia podczas oglądania jakiekolwiek programu obraz
    > robi się nagle zielony - bez żadnej przyczyny.

    Czy aby na pewno bez przyczyny?

    > Pomaga tylko wyłączenie i włączenie tv.
    > Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem
    > jeszcze raz z powodu remontu

    A jednak jest przyczyna!!
    Przesuszyć, wywietrzyć i mieć nadzieję, że do trwałych uszkodzeń TV nie
    doszło.

    > i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie
    > hdmi.

    HDMI też może być przyczyną, jeśli 'płynie' nim analogowy sygnał i
    najlepiej jeszcze RGB lub różnicowy, ale ja o takim wykorzystaniu tego
    złącza jeszcze nie słyszałem.

  • 6. Data: 2009-05-20 13:39:25
    Od: "greqq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:4a140019$1@news.home.net.pl...

> [...]
    >
    > HDMI też może być przyczyną, jeśli 'płynie' nim analogowy sygnał i
    > najlepiej jeszcze RGB lub różnicowy, ale ja o takim wykorzystaniu tego

    Sprzęt podczas remontu był należycie zabezpieczony więc to odpada. Chodzi mi
    po głowie, że jednak może źle go podpiąłem, nie docisnąłem kabli itp

  • 7. Data: 2009-05-20 15:45:59
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Sprzęt podczas remontu był należycie zabezpieczony więc to odpada.
    > Chodzi mi po głowie, że jednak może źle go podpiąłem, nie docisnąłem
    > kabli itp
    Czy po też? Jeśli to było malowanie, to czy sprawdziłeś wilgotność
    pomieszczenia?
    HDMI to przesył cyfrowy, więc odpada. Mogłeś podczas podlączania /
    odłączania naruszyć połączenia na płycie TV, ale wtedy wyłączenia i
    ponowne włączenia mogłyby naprawiać z prawdopodobieństwem graniczącym z
    cudem. To zawilgocenie może być przyczyną, a raczej jego skutki, czyli np
    upływności na druku, pomiędzy ścieżkami na druku a elementami smd, lub w
    takich delikatnych elementach jak kondensatory, w których miniaturyzacja
    (smd) zjawisku sprzyja.

  • 8. Data: 2009-05-21 05:51:16
    Od: "greqq" <w...@o...pl>

    Użytkownik "K.K." <z...@h...oraz.pl> napisał w
    wiadomości news:4a1425c2@news.home.net.pl...
> [...]
    > upływności na druku, pomiędzy ścieżkami na druku a elementami smd, lub w
    > takich delikatnych elementach jak kondensatory, w których miniaturyzacja

    Tak, to było malowanie. Przewiew pokoju był bo były otwarte okna.
    Ale wczoraj podpiąłęm pod drugie hdmi i o dziwo na razie zielonego obrazu
    nie ma.

  • 9. Data: 2009-05-22 10:51:46
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Tak, to było malowanie. Przewiew pokoju był bo były otwarte okna.
    > Ale wczoraj podpiąłęm pod drugie hdmi i o dziwo na razie zielonego
    > obrazu nie ma.
    Więc wróć z podłączeniem do pierwszego, a przekonasz się czy ma to jakieś
    znaczenie.

  • 10. Data: 2009-05-22 11:33:46
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Grzegorz" <w...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >Nie wiem czy to ma znaczenie, ale cały zestaw odłączałem i podłączałem
    >jeszcze raz z powodu remontu i mogłem podłączyć cyfrówkę pod drugie hdmi.

    Sprawdz na innym kablu.