  • 1. Data: 2016-01-19 00:47:50
    Temat: Pijany na drzewie
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Taki wypadek niedawno widziałem:
    http://www.wejherowo.policja.gov.pl/serwis.php?nrszu
    k1=1451

    Gość zawinął Focusa wokół drzewa.
    Droga zaśnieżona, zakręty, solidne spadanie w dół, a on jeszcze wyprzedzał
    jakiś inny samochód.
    Złapał rybę i uderzył bokiem w drzewo.

    Co ciekawe - kierowca poobijany, ale nawet przytomny. Jak na 1.5 promila to
    nawet powiedziałbym że całkiem dobrze przytomny.

    Życie najprawdopodobniej uratowała mu poduszka powietrzna... pasażera :)
    Bo drzewo bardzo blisko głowy - prawdopodobnie poduszka się otworzyła
    między nim a drzewem i uratowała mu życie.

    Potem służby się zaczęły zjeżdżać.
    Najpierw policja, potem OSP, potem zawodowi strażacy, potem kolejny
    radiowóz, potem trzeci wóz strażacki, a dopiero po ponad 40 minutach w
    końcu pojawiło się pogotowie.

  • 2. Data: 2016-01-19 01:15:57
    Temat: Re: Pijany na drzewie
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-01-19 o 00:47, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    >
    > Co ciekawe - kierowca poobijany, ale nawet przytomny. Jak na 1.5 promila to
    > nawet powiedziałbym że całkiem dobrze przytomny.

    pewnie "wytrzeźwiał" w 3 sekundy :) przy 1.5 promila to chyba jeszcze w
    miarę świadomie ogarniasz co się wokół dzieje.

    a.

  • 3. Data: 2016-01-19 09:53:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Mnie wczoraj pewna pani, taką oto niespodziankę zrobiła -
    http://s9.postimg.org/d0yw3e35b/niespodzewany_gosc.j
    pg

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2016-01-19 09:54:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2016-01-19 00:47, Tomasz Pyra wrote:
    (ciach)
    > Najpierw policja, potem OSP, potem zawodowi strażacy, potem kolejny
    > radiowóz, potem trzeci wóz strażacki, a dopiero po ponad 40 minutach w
    > końcu pojawiło się pogotowie.

    Pierwsi prawie zawsze przyjeżdżają laweciarze

  • 5. Data: 2016-01-19 12:13:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 09:53, Mateusz Bogusz pisze:
    > Mnie wczoraj pewna pani, taką oto niespodziankę zrobiła -
    > http://s9.postimg.org/d0yw3e35b/niespodzewany_gosc.j
    pg

    na bani?

  • 6. Data: 2016-01-19 12:31:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 09:54, megrims pisze:
    > On 2016-01-19 00:47, Tomasz Pyra wrote:
    > (ciach)
    >>
    > Pierwsi prawie zawsze przyjeżdżają laweciarze

    Może akurat "zagiętej" lawety nie było w pobliżu ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2016-01-19 15:29:25
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Potem służby się zaczęły zjeżdżać.
    >Najpierw policja, potem OSP, potem zawodowi strażacy, potem kolejny
    >radiowóz, potem trzeci wóz strażacki, a dopiero po ponad 40 minutach w
    >końcu pojawiło się pogotowie.

    Do pijanych sie nie spieszą, nie zasłużyli :).

    Buniek

  • 8. Data: 2016-01-19 18:05:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-01-19 o 09:53, Mateusz Bogusz pisze:
    > Mnie wczoraj pewna pani, taką oto niespodziankę zrobiła -
    > http://s9.postimg.org/d0yw3e35b/niespodzewany_gosc.j
    pg

    Takim płotem to najczęściej grodzone są cmentarze.

  • 9. Data: 2016-01-19 20:03:57
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > na bani?

    Policja nie stwierdziła. Pani raczej zapłakana i roztrzęsiona była.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2016-01-19 23:30:13