  • 61. Data: 2012-02-26 22:58:58
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 Feb 2012 17:01:35 +0100, Krzysztof 45

    > Jestem za ceną 9,90,- Więcej na tablicach sie nie zmieści.
    > Jak będzie taka cena, może ten naród zbaraniały pójdzie
    > po rozum i zacznie kupować kałasznikowy.

    Idź do Jaruzelskiego -- pewnie w piwnicy chowa jeszcze parę sztuk.

    --
    Pozdor Myjk

  • 62. Data: 2012-02-26 23:06:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > Moze zwolnijmy tych 460 darmozjadow, jak wszystko "co zle" to nagle
    > ustala UE. :)

    Ale taka prawda, że minimalna akcyza na paliwo jest ustalona przez UE.
    Chcesz z tym podyskutować? :>

  • 63. Data: 2012-02-26 23:13:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sun, 26 Feb 2012 22:34:33 +0100, J.F. wrote:

    > ale nie bylismy w UE, a akcyza tez byla wysoka.

    No ale chyba jednak gdzieś o połowę niższa.

    > a mamy minimalna stawke ? generalnie nie, choc przy tym kursie to nie
    > jestem juz pewien.

    Z tego co wiem mamy teraz minimalną.
    Do 2012 na ON nawet była poniżej minimalnej.

    > Poza tym jak widac konkuruja.

    Przy narzuconych stawkach minimalnych słaba to konurencja jak państwa mogą
    akcyzę tylko podnosić.

  • 64. Data: 2012-02-26 23:24:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > No to sp* na Białoruś! Tam nie dość, że gorzej nie jest, to paliwo tańsze.

    Normalny, zdrowy narod raczej zwykl kazac sp* okupantom, niz sam sp*.
    Choc akurat do Bialorusinow nic nie mam i Tuska im tam nie zycze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 65. Data: 2012-02-26 23:32:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Tylko z tego powodu? Łatwo Cię zadowolić...

    Hmm, jakby to powiedziec... jako osoba o pogladach prawicowych czuje sie
    niezrecznie chwalac PiS, ale niech mi Bog wybaczy: mniej bylo wtedy
    fotoradarow, urzednikow i afer. Anyway dla mnie na codzien cena paliw
    jest jedna z najwazniejszych.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 66. Data: 2012-02-26 23:34:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-26 22:25, Krzysztof 45 pisze:
    > Ty z tego większego procenta zbaraniałego narodu urodzonego po 80ątym roku?
    A Ty z tego procenta narodu przebywającego w Tworkach i innych tego typu
    przybytkach??
    Maciek

  • 67. Data: 2012-02-26 23:39:13
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-26 23:24, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Normalny, zdrowy narod raczej zwykl kazac sp* okupantom, niz sam sp*.
    Ja nie każę sp* narodowi, tylko niektórym jego przedstawicielom, którym
    jak widać, coś się pod czapką pokręciło i na poprawę raczej bym nie liczył.

    Maciek

  • 68. Data: 2012-02-26 23:42:37
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Po prostu wiem, że na ceny paliwa rząd (nasz, niezależnie
    > od partii) ma absolutnie minimalny wpływ (poza akcyzą).

    ... ktora to stanowi calkiem spory % ceny paliwa. Do tego jeszcze oplata
    paliwowa i VAT (tak, wiem, to nie rzad, to Sejm ustala).

    > Tak samo gdy
    > rządziło PiS -- akurat im się pofarciło, że był stabilny okres u nas i na
    > świecie.

    No tak, wtedy nie bylismy zielona wyspa;-)

    > Ale jak ktoś twierdzi, że te ceny były zasługą rządu, to, nawet
    > nie przepraszam za to określenie, jest ZJEBEM.

    Kto jest glownym udzialowcem PKN Orlen?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 69. Data: 2012-02-26 23:53:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 22:54:19 +0100, Myjk napisał(a):
    > Czyli lata 2005-2007? Tymczasem w styczniu 2009 paliwo było po 3,49 zł/l
    > (BP Ultimate Diesel). Przypomnij, kto wtedy rządził? Nie, nie jestem
    > zwolennikiem PO. Po prostu wiem, że na ceny paliwa rząd (nasz, niezależnie
    > od partii) ma absolutnie minimalny wpływ (poza akcyzą).

    Akcyza chyba akurat od dawna nie zmieniana, albo w minimalnym stopniu,
    natomiast ... przed wyborami ceny troche spadly. I jakby sie wyrownaly na
    orlenach w calym kraju. Czyzby jednak rzad mial troche wplywu ?

    J.

  • 70. Data: 2012-02-27 00:03:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pawel,

    Sunday, February 26, 2012, 11:24:36 PM, you wrote:

    > Normalny, zdrowy narod raczej zwykl kazac sp* okupantom,

    Znaczy niby kto jest okupantem? Tusk? Łukaszenka? bo już się pogubiłem
    w tej... "arhumentacji".

    [...]

    --
    Best regards,