  • 71. Data: 2012-02-27 00:06:27
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pawel,

    Sunday, February 26, 2012, 11:32:13 PM, you wrote:

    > Hmm, jakby to powiedziec... jako osoba o pogladach prawicowych czuje sie
    > niezrecznie chwalac PiS,

    Bardzo to dziwne.

    > ale niech mi Bog wybaczy: mniej bylo wtedy fotoradarow, urzednikow i
    > afer.

    Doprawdy? Ja rozumiem, że był to bardzo króciutki okres i minęło od
    tego czasu ponad 4 lata, ale trzeba jebitnej sklerozy, żeby pewnych
    spraw nie pamiętać. Tylko jedno przypomnę: LEPPER WICEPREMIEREM.

    > Anyway dla mnie na codzien cena paliw jest jedna z najwazniejszych.

    Żałość ogarnia.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 72. Data: 2012-02-27 07:52:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Feb 2012 21:11:23 +0100 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

    > Powitanko,

    > Cena noPb 95 na poczatku rzadow PiS to ok. 4zl/l, pod koniec bylo
    > 3,80zl/l. Byl to jedyny rzad po 89, za ktorego paliwo nie zdrozalo.
    > Jakos nie jestem wielkim fanem PiS, poprostu takie sa fakty, nie
    > zmartwilbym sie wiec jakby rzadzili znowu.

    a cóż takiego oni zrobili, że staniała poza koniunkturą światową?
    Ty też z tych prawicowców co ich jedyną prawicowością jest bieganie do
    kościoła?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 73. Data: 2012-02-27 07:54:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Feb 2012 22:09:32 +0100 osobnik zwany Tomasz Pyra
    wystukał:

    > Akurat w tym przypadku cenę urzędową to szybciej masz u nas - wyznaczoną
    > przez odpowiednie urzędy UE które wyekzekwowały na Polsce stosowanie
    > narzuconych stawek akcyzy i podatku VAT na paliwa.

    nstępny co niedoróżnia podatków od cen urzędowych.

  • 74. Data: 2012-02-27 08:16:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 Feb 2012 23:42:37 +0100, Pawel "O'Pajak"

    > ... ktora to stanowi calkiem spory % ceny paliwa. Do tego jeszcze oplata
    > paliwowa i VAT (tak, wiem, to nie rzad, to Sejm ustala).

    Czy w styczniu 2009, kiedy paliwo było po 3,49 zł/l zmniejszono, albo wręcz
    zniesiono akcyzę? NIE. Chcesz zmniejszenia akcyzy i podatków w paliwie?
    Będziesz w zamian płacił dla Viatrolla. No ale fakt, paliwo będzie tańsze,
    to i samopoczucie lepsze. :/

    > No tak, wtedy nie bylismy zielona wyspa;-)

    Nie byliśmy, cokolwiek to znaczy.

    > Kto jest glownym udzialowcem PKN Orlen?

    Nie ma to znaczenia. Możesz twierdzić, że ceny są sterowane bo ktoś chce
    sobie kieszeń napchać, a i tak nic nie zmieni faktu, że największy wpływ na
    cenę paliwa ma cena jej zakupu i waluta -- na to jednak, jako jedno z mniej
    znaczących na świecie państw, nie mamy wpływu. Miotanie się i wytrząsanie,
    jak to miał w zwyczaju robić PiS za swoich rządów (pod publiczkę), też nic
    nie dało -- bo i dać nie mogło.

    --
    Pozdor Myjk

  • 75. Data: 2012-02-27 08:21:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 Feb 2012 23:32:13 +0100, Pawel "O'Pajak"

    > ale niech mi Bog wybaczy

    No właśnie, może by tak tego majstra poprosić o interwencję?
    Mogli się kiedyś PiSowcy modlić o deszcz, to i o paliwo mogą.

    --
    Pozdor Myjk

  • 76. Data: 2012-02-27 09:11:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-27 07:52, masti pisze:

    > a cóż takiego oni zrobili, że staniała poza koniunkturą światową?

    Za rządów PiS na świecie był szczyt koniunktury? Był, to są fakty.
    Ledwie odeszli, przyszedł jeden z najgorszych kryzysów finansowych? Bez wątpienia.
    Związek jest chyba oczywisty: PiS u władzy przywróci światowe prosperity.

  • 77. Data: 2012-02-27 09:21:49
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-25 12:47, DoQ pisze:

    > http://www.wykop.pl/ramka/699537/porownanie-cen-na-b
    ialorusi-i-w-polsce/

    I jeszcze ma się na te zakupy 350$ pensji... I zapadła taka niezręczna cisza.

  • 78. Data: 2012-02-27 09:29:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/26/2012 10:34 PM, J.F. wrote:

    > ale nie bylismy w UE, a akcyza tez byla wysoka.

    No i ON wtedy też był droższy od benzyny?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 79. Data: 2012-02-27 09:31:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-02-25 12:12, gregor pisze:

    > No tak lepiej zrobić ściepę dla Tuskaszenki na loty do Sopotu by mógł pobiegać

    W życiu! Wolimy już mieć 100% inflacji, 350$ brutto pensji, oraz oddać najważniejsze
    elementy systemu energetycznego w ręce Rosjan (biełtransgaz już, ropociągi za
    chwilę),
    w zamian za co jeszcze przez pewien czas dostaniemy paliwo za połowę ceny światowej.
    Oto mąż stanu, oto wódz!

  • 80. Data: 2012-02-27 10:16:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    On 02/26/2012 10:34 PM, J.F. wrote:
    >No i ON wtedy też był droższy od benzyny?

    Akcyza na ON i wtedy i teraz byla nizsza od benzynowej.

    Tylko w miedzyczasie ON podrozal wszedzie na swiecie. Za duzo diesli
    jezdzi.

    A tak prawde mowiac ... to czemu akcyza na ON ma byc nizsza od
    benzynowej ? Powinna byc taka sama na kg ..

    J.