  • 91. Data: 2012-02-27 17:52:54
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Za rządów PiS na świecie był szczyt koniunktury? Był, to są fakty.
    > Ledwie odeszli, przyszedł jeden z najgorszych kryzysów finansowych? Bez
    > wątpienia.

    Ani jedni, ani drudzy orlami nie sa, po prostu wole szczesciarzy niz
    pechowcow;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 92. Data: 2012-02-27 18:02:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 27 Feb 2012 17:50:32 +0100 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

> [...]
    > maja robic i ze gospodarka najlepiej sie rozwija, gdy wladze nie
    > przeszkadzaja jest sprawa niezalezna od wiary. Znam ludzi niewierzacych,
    > ktorzy prowadza wlasne firmy i szlag ich trafia, jak slysza
    > socjalistyczny belkot. Ot chocby o sprawiedliwosci spolecznej. Wiem co
    > to sprawiedliwosc i bardzo jej kibicuje, ale boje sie sprawiedliwosci
    > spolecznej. Podobnym idiotyzmem jest "spoleczna gospodarka rynkowa".
    > Gospodarka rynkowa jest najlepsza z mozliwych, wszelkie modyfikacje w
    > stylu "spoleczna" (co to do wafla nedzy ma znaczyc) tylko ja psuja.

    i daltego chcesz by rządzili socjaliści/etetyści?
    Ciekawa logika

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2012-02-27 19:58:54
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-26 23:42, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Kto jest glownym udzialowcem PKN Orlen?

    No i? Mieli sprzedawać poniżej kosztów na kartki?

    Shrek.

  • 94. Data: 2012-02-27 20:02:18
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-27 09:11, Jakub Witkowski wrote:

> [...]
    > wątpienia.
    > Związek jest chyba oczywisty: PiS u władzy przywróci światowe prosperity.

    Ja myślę, że to jednak Tusk wywołał światowy kryzys;) W sumie łebski
    gość - my lekko dostaliśmy, ale konkurencja to się dopiero posrała - w
    procentach wyszliśmy na plus:). Skoro jest taki mocny, to dobrze, że
    mamy go po swojej stronie;)

    Shrek

  • 95. Data: 2012-02-27 20:35:26
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-26 23:06, to pisze:
    > begin v...@i...pl

    > Ale taka prawda, że minimalna akcyza na paliwo jest ustalona przez UE.
    > Chcesz z tym podyskutować? :>

    No wlasnie o tym pisze - skoro to UE decyduje o najwazniejszych
    sprawach, to tych 460 nierobow jest zupelnie zbednych. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 96. Data: 2012-02-27 20:43:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin v...@i...pl

    > No wlasnie o tym pisze - skoro to UE decyduje o najwazniejszych
    > sprawach,

    Nie wiem czy to jest akurat najważniejsza sprawa.

    > to tych 460 nierobow jest zupelnie zbednych. :)

    Z 200 by spokojnie wystarczyło, ale to tak naprawdę mało istotna kwestia.

  • 97. Data: 2012-02-27 22:56:57
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > i daltego chcesz by rządzili socjaliści/etetyści?
    > Ciekawa logika

    To tak jak w tej bajce:
    666 - wiadomo - Szatan
    777 - Nowy Lepszy Szatan
    555 - mniejsze zlo;-)
    Dla mnie PiS to takie 555. Raczej nie oczekuje, ze jakikolwiek rzad mi
    cos ulatwi/pomoze, bede szczesliwy jesli nie bedzie mi utrudnial,
    idealnie by bylo, jakby poprawil to, co spieprzyli poprzednicy. PiS ani
    nie ulatwil mi dzialalnosci poprzez np. likwidacje obowiazku placenia na
    ZUS, ale tez nie utrudnil. Od osob prowadzacych dzialalnosc gospodarcza
    i bioracych udzial w przetargach wiem, ze wtedy ogolna atmosfera byla
    raczej nie sprzyjajaca przekretom. Po prostu bali sie. Teraz Rychu,
    Zdzichu itd.
    No ale odbiegamy od tematyki grupy zdecydowanie. Ani ja Cie nie
    przekonam, ani pewnie Ty mnie. Nie bedac czlonkiem ani sympatykiem
    zadnej z 2 glownych partii moge je oceniac w miare obiektywnie, co
    wlasnie czynie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 98. Data: 2012-02-28 20:15:48
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-27 20:43, to pisze:
    > begin v...@i...pl

    > Nie wiem czy to jest akurat najważniejsza sprawa.

    Dotyczaca pieniedzy z naszych (spoleczenstwa) kieszeni, a wszystkie
    takowe u mnie maja priorytet najwazniejszych. :)

    > Z 200 by spokojnie wystarczyło, ale to tak naprawdę mało istotna kwestia.

    Wystarczyloby 50, ale madrych :) A istota tej kwestii jest taka, ze
    przestaliby obciazac budzet, a wraz z nimi ich rodziny pozatrudniane we
    wszelkich firmach panstwowych. A zaoszczedzone pieniadze moznaby
    przeznaczyc np. "na sierotki" ;)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 99. Data: 2012-02-28 21:45:53
    Od: Hans <b...@n...com>

    W dniu 2012-02-25 16:22, to pisze:
    > begin DoQ

    ialorusi-i-w-polsce/

    > Ale za to można się nażreć tanich petów i popić tanią benzyną.

    Kupy też jesz?

  • 100. Data: 2012-02-28 21:47:02
    Od: Hans <b...@n...com>

    > I jeszcze ma się na te zakupy 350$ pensji...

    In Belarus salaries they pay in roubles