eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Date: Mon, 27 Feb 2012 22:56:57 +0100

    Powitanko,

    > i daltego chcesz by rządzili socjaliści/etetyści?
    > Ciekawa logika

    To tak jak w tej bajce:
    666 - wiadomo - Szatan
    777 - Nowy Lepszy Szatan
    555 - mniejsze zlo;-)
    Dla mnie PiS to takie 555. Raczej nie oczekuje, ze jakikolwiek rzad mi
    cos ulatwi/pomoze, bede szczesliwy jesli nie bedzie mi utrudnial,
    idealnie by bylo, jakby poprawil to, co spieprzyli poprzednicy. PiS ani
    nie ulatwil mi dzialalnosci poprzez np. likwidacje obowiazku placenia na
    ZUS, ale tez nie utrudnil. Od osob prowadzacych dzialalnosc gospodarcza
    i bioracych udzial w przetargach wiem, ze wtedy ogolna atmosfera byla
    raczej nie sprzyjajaca przekretom. Po prostu bali sie. Teraz Rychu,
    Zdzichu itd.
    No ale odbiegamy od tematyki grupy zdecydowanie. Ani ja Cie nie
    przekonam, ani pewnie Ty mnie. Nie bedac czlonkiem ani sympatykiem
    zadnej z 2 glownych partii moge je oceniac w miare obiektywnie, co
    wlasnie czynie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa