  • 11. Data: 2010-11-12 18:28:19
    Temat: Re: Żywotność baterii - jedyne kryterium !
    Od: "Marek" <k...@n...wp.pl>

    dyskusyjnych:ibjsom$mpq$...@i...gazeta.pl...

    http://www.gsmarena.com/samsung_e2370_xcover-3152.ph
    tu masz dobrą porównytwarkę, w niej kryterium czas pracy

    ToMasz

    Fajna strona, nie znałem jej. Dzięki. Moją intencją było skonfrontowanie
    danych podawanych przez
    producentów z rzeczywistymi pomiarami użytkowników.

    pzdr Marek

  • 12. Data: 2010-11-12 21:39:53
    Temat: Re: &macr;ywotno&para;&aelig; baterii - jedyne kryterium !
    Od: r...@p...onet.pl

    > Marek <k...@n...wp.pl> napisa&sup3;(a):
    >
    > E2370

    Nieprawidłowa charakterystyka pasma przenoszenia głosu.

    gdzies 300-1000 Hz.

    Problemy ze zrozumieniem rozmówców.

  • 13. Data: 2010-11-15 15:09:09
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 08:00:48 +0100, Marek napisał(a):

    > Witam,
    > potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo
    > trzymającą baterią.
    > Telefon do wykonywania połączeń głosowych, inne bajery nie są mi potrzebne.
    > Czas pracy
    > telefonu - to jedyne, ważne dla mnie kryterium !

    Trzyma trzy tygodnie:
    http://www.youtube.com/watch?v=1e2TCLiDECw&feature=p
    layer_embedded

  • 14. Data: 2010-11-16 07:27:20
    Od: "news..pl" <p...@p...pl>

    > Witam,
    > potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo
    > trzymającą baterią.
    > Telefon do wykonywania połączeń głosowych, inne bajery nie są mi
    > potrzebne. Czas pracy
    > telefonu - to jedyne, ważne dla mnie kryterium ! Uprzejmie proszę o
    > podanie przykładów
    > opierających się na własnym doświadczeniu.

    Chyba nie do pobicia
    http://osnews.pl/diabelski-telefon-666-dni-czuwania-
    po-jednym-ladowania/
    Piotr :)