  • 1. Data: 2010-11-11 18:57:20
    Temat: Nokia-latarka
    Od: "Ryszard Czarnowski" <r...@W...pl>

    Witam

    Stałem się posiadaczem Nokii 6700. Generalnie jestem z telefonu bardzo
    zadowolony. Jest mały, zgrabny, cienki, bateria trzyma długo. Jedyne czego
    mi brak to latarki jak w sony-ericssonach, czyli możliwości włączenia diody
    obok aparatu. Jest może ktoś zorientowany czy jest jakieś oprogramowanie
    umożliwiajace skorzystania z tej opcji. Ściągnąłem i zainstalowałem niby
    latarkę, ale dotyczy to skorzystania z wyświetlacza, któremu można przypisać
    różne kolory.

    Pozdrawiam Rycho