  • 1. Data: 2010-11-12 07:00:48
    Temat: Żywotność baterii - jedyne kryterium !
    Od: "Marek" <k...@n...wp.pl>

    Witam,
    potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo
    trzymającą baterią.
    Telefon do wykonywania połączeń głosowych, inne bajery nie są mi potrzebne.
    Czas pracy
    telefonu - to jedyne, ważne dla mnie kryterium ! Uprzejmie proszę o podanie
    przykładów
    opierających się na własnym doświadczeniu.

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2010-11-12 07:28:17
    Temat: Re: Żywotność baterii - jedyne kryterium !
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 12-11-2010 08:00, Marek rzecze:

    > potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo
    > trzymającą baterią.

    Znajomy ma i poleca Samsunga GT-E2120. Trzyma ok dwóch tygodni
    przy umiarkowanym, ale rozmawianiu (nie leżeniu na półce).

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-11-12 08:17:05
    Od: "Marek" <k...@n...wp.pl>

    -- Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup

    -- Znajomy ma i poleca Samsunga GT-E2120. Trzyma ok dwóch tygodni
    -- przy umiarkowanym, ale rozmawianiu (nie leżeniu na półce).

    o , i cena zachęcająca ;-) , dzięki.
    Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje?

    pzdr Marek

  • 4. Data: 2010-11-12 08:57:52
    Od: AL <a...@s...tam>

    Marek pisze:
> [...]
    > podanie przykładów
    > opierających się na własnym doświadczeniu.

    LG GX200
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/gx200/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2010-11-12 09:02:41
    Od: "lukas srem" <lukasdem<wytnij>@poczta.fm>

    Witam,

    Użytkownik "Marek"

    > Ma ktoś jeszcze jakieś propozycje?

    a taki wynalazek - nokia 1280 wam cos mowi? Podobno tez daje rade przez dwa
    tygodnie!

    Pozdr
    lukas srem

  • 6. Data: 2010-11-12 09:21:18
    Od: wuwuzela <w...@a...pl>

    Użytkownik Dominik & Co napisał:
    > W dniu 12-11-2010 08:00, Marek rzecze:

    > Znajomy ma i poleca Samsunga GT-E2120. Trzyma ok dwóch tygodni
    > przy umiarkowanym, ale rozmawianiu (nie leżeniu na półce).

    Troche moze krocej trzyma e52 :)

  • 7. Data: 2010-11-12 10:29:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 08:28:17 +0100, Dominik & Co wrote:
    >W dniu 12-11-2010 08:00, Marek rzecze:
    >Znajomy ma i poleca Samsunga GT-E2120. Trzyma ok dwóch tygodni
    >przy umiarkowanym, ale rozmawianiu (nie leżeniu na półce).

    Przy rozmawianiu, to sie liczy pojemnosc baterii i tlumienie do BTS.
    Wszystkie telefony w miare podobna moca nadaja [zmienna, dobierana do
    potrzeb] i podobna moc z baterii ciagna.

    Roznice poboru pradu sie bardziej objawiaja przy lezeniu na polce,
    przy podswietlaniu wyswietlacza itp.

    J.

  • 8. Data: 2010-11-12 13:28:56
    Od: "cdna" <c...@g...pl>

    Marek <k...@n...wp.pl> napisał(a):
    > potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo
    > trzymającą baterią.

    E2370

    http://tiny.pl/hwfxw

    Czas rozmowy 22 godziny
    Czas czuwania 1600 godzin
    Bateria 2000mAh

  • 9. Data: 2010-11-12 15:24:44
    Od: "Marek" <k...@n...wp.pl>

    Marek <k...@n...wp.pl> napisał(a):
    > potrzebuję z obecnie występujących na rynku telefon z maksymalnie długo
    > trzymającą baterią.

    Przeglądając Wasze propozycje dla mnie natknąłem się na Nokie C5, dane
    producenta
    są zachęcające: cz.rozmowy:12 godz, czas czuwania:630 godz. ( oczywiście
    max )
    Ma ktoś taką Nokię z grupowiczów i zechce potwierdzić zalety baterii w tej
    Noki ??

    pzdr Marek

  • 10. Data: 2010-11-12 17:16:19
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > podanie przykładów
    > opierających się na własnym doświadczeniu.

    http://www.gsmarena.com/samsung_e2370_xcover-3152.ph
    tu masz dobrą porównytwarkę, w niej kryterium czas pracy

    ToMasz