  • 41. Data: 2011-04-24 18:03:55
    Temat: Re: Zygmunt Dariusz
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 24 Kwi, 19:38, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Dnia Sun, 24 Apr 2011 15:00:11 +0200, JA napisał(a):
    > [...]
    >
    > W tych dwóch przypadkach akurat się mylisz.
    >
    > Pozdrawiam,
    >                 Henry

    ...ale prawdziwych mebli, tak samo jak i stolarzy juz nie ma.
    (a fotografow?)
    StaM

  • 42. Data: 2011-04-24 18:38:59
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 19:38:24 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > [...]
    >
    > W tych dwóch przypadkach akurat się mylisz.

    i tu się podpiszę - ludzie zachwycają się choćby moim łóżkiem. a ja widzę
    gdzie są babole, cóż - uczyłem się na nim obsługi frezarki... :-D

    --
    pzdr
    meping

  • 43. Data: 2011-04-24 19:39:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-24 19:38:24 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > W tych dwóch przypadkach akurat się mylisz.

    Nie wiesz kiedy Ci obiad nie smakuje? Nie widzisz że meble są krzywe?
    Masz problemy ze zmysłami. Smaku i wzroku.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2011-04-24 20:07:54
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-24 21:39, JA pisze:

    > Nie wiesz kiedy Ci obiad nie smakuje? Nie widzisz że meble są krzywe?
    > Masz problemy ze zmysłami. Smaku i wzroku.

    Tu nie do końca się zgodzę. Smak i wygląd pokarmu ocenisz bez problemu,
    ale już tego, czy został przyrządzony tak, aby nie utracił swoich
    wartości samodzielnie ocenić nie będziesz w stanie (np. miód po
    nadmiernym przegrzaniu smakiem się nie różni, a wiele substancji cennych
    dla organizmu ulega w nim rozkładowi). Podobnie z przyprawami -wiele
    pzrypraw podnoszących wartości smakowe nie jest obojętnych dla zdrowia
    (np. glutaminian sodu) i sama ocena smaku potrawy nie daje pełnej
    informacji o jej jakości.
    Z meblami jest nieco podobnie jak z oceną jakości zdjęć - laikowi będą
    się podobały, a gdy się wie na co patrzeć - można wyłapać niewidoczne
    dla kogoś nieświadomego błędy w sztuce ich wykonania.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 45. Data: 2011-04-24 20:42:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-04-24 22:07:54 +0200, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

> [...]
    > się podobały, a gdy się wie na co patrzeć - można wyłapać niewidoczne
    > dla kogoś nieświadomego błędy w sztuce ich wykonania.

    Marku. Ale nikt mi nie zabroni moimi ułomnymi metodami określić że
    jakieś zdjęcie/a to knot/y.
    I wcale nie muszę robić zdjęć, żeby to ocenić.
    Na zasadzie, pokaż że umiesz lepiej, w ogóle nie można by było niczego
    oceniać, bo tak naprawdę niewiele rzeczy umiemy lepiej.
    Jak mi ktoś wciska że Avatar to dzieło sztuki filmowej to mu nie
    uwierzę i powiem że to chłam. I tyle. Wcale nie robię filmów.

  • 46. Data: 2011-04-24 22:20:49
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-04-24 22:42, JA pisze:

    >[...]
    >
    > Marku. Ale nikt mi nie zabroni moimi ułomnymi metodami określić że
    > jakieś zdjęcie/a to knot/y.
    > I wcale nie muszę robić zdjęć, żeby to ocenić.

    Zgadza się. pewne, drastyczne wady wychwyci nawet laik. Do bardziej
    dogłębnej oceny potrzeba już fachowca - po prostu fachowiec wie, na co
    zwracać uwagę i wypatrzy wady, których większość populacji nie zauważy i
    uzna zdjęcie za świetne. Zresztą nie tylko zdjęć to dotyczy.

> [...]
    > Jak mi ktoś wciska że Avatar to dzieło sztuki filmowej to mu nie uwierzę
    > i powiem że to chłam. I tyle. Wcale nie robię filmów.

    Sądzę, ze można to ująć tak - do oceny negatywnej (w sensie zauważenia
    wad) nie potrzeba dogłębnej znajomości tematu. Ale aby wydać werdykt
    pozytywny - (to jest swietne i warte zarekomendowania) trzeba już mieć
    odpowiednią wiedzę fachową, bo inaczej łatwo się wygłupić.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 47. Data: 2011-04-25 18:25:08
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 24 Apr 2011 21:39:21 +0200, JA napisał(a):

    > Nie wiesz kiedy Ci obiad nie smakuje? Nie widzisz że meble są krzywe?

    To że mi smakuje to mało. Nie będzie to ani znaczyło że jest zdrowe, ani że
    pożywne, ani nie będzie właściwym elementem codziennej diety.

    Co do mebli może i określę że są krzywe czy że nie skrzypią. Ale mało kto
    potrafi ocenić jakość klejenia, sposób łączenia i przenoszenie obciążeń
    dynamicznych i statycznych, jakość drewna i materiałów obiciowych.

    Owszem - można oceniać powierzchownie. Ale chyba jesteśmy fotoamatorami a
    nie fanami na fb?

    Pozdrawiam,
    henry

  • 48. Data: 2011-04-26 21:20:47
    Od: Psychiatra Zygmunta <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 22 Apr 2011 22:21:10 -0700
    (PDT) is the real date, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> has
    written something quite stupid. As usual.

    >Co poniektorzy, to kiedys dyskutotowali i przekonywali, ze Arnold i
    >Holdowanski to jedna i ta sama osoba.

    O, potrafisz jednak napisac moje nazwisko bez wykropkowania, ty
    miernoto.

    Wiesz, Zygmus, na co wlasnie patrze?

    Na twoj dom, ten przy North Park Avenue w Linden, gdzie zajmujesz
    "apartament" nr 4, jesli dobrze pamietam.
    [BTW, Google Street View to wspaniala rzecz.]

    Rany, ale rudera.

    Zwlaszcza w porownaniu do twojego niebotycznego mniemania o sobie.

    Jak to mozliwe, ze po tylu latach bycia, hehehe, "zawodowym", hehehe,
    "fotografem", nie stac cie na wlasny dom, albo chociaz na mieszkanie z
    oknami wiekszymi od znaczka pocztowego?

    >Ziggy Photo - Professional photographer
    >http://www.ziggyphotoonline.com/

    Zabawne, ze zaczales sie tak chetnie przyznawac do swojej strony zaraz
    po tym, jak uslyszales pare przykrych slow prawdy na innej grupie, i
    dopiero po tym, jak ktos inny ta twoja strone znalazl i ujawnil.

    Przylazles tu sie dowartosciowac? Teraz?
    Za pozno o cale lata ziania polaczkowskim chamstwem.
    Teraz cie juz wszyscy znaja, gardza toba i maja gdzies twoje foty do
    kotleta.

    --
    REMOVE-IT. from my address when replying.

    THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
    IS A WORLD-WIDE DISASTER.

  • 49. Data: 2011-04-27 07:08:39
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 26 Kwi, 23:20, Psychiatra Zygmunta <m...@U...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Przylazles tu sie dowartosciowac? Teraz?
    > Za pozno o cale lata ziania polaczkowskim chamstwem.
    > Teraz cie juz wszyscy znaja, gardza toba i maja gdzies twoje foty do
    > kotleta.

    ...msciciel z Laramie.
    Oj nastepny biedaczku.
    StaM

  • 50. Data: 2011-04-29 09:07:56
    Od: Psychiatra Zygmunta <m...@U...poczta.onet.pl>

    Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 27 Apr 2011 00:08:39 -0700
    (PDT) is the real date, StaM <k...@y...com> has written
    something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

    >...msciciel z Laramie.

    A nie z Alamo? :)

    W Laramie jedyny msciciel to Dodge Avenger z salonu uzywanych aut :)

    >Oj nastepny biedaczku.

    Dlaczego "biedaczku"? Ja sie biedaczkiem nie czuje.

    Uwazaj, z kim sie solidaryzujesz, opinia jak pchly, moze przeskoczyc
    :)

    Pozdrawiam,
    Mordazy.