  • 41. Data: 2012-02-15 17:52:34
    Temat: Re: Znowu ta marka :)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ano. W ten sposób można wytłumaczyć np. "wypadek" szwagra.

    Nie. :>

  • 42. Data: 2012-02-15 21:26:16
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michal Lukasik

    > Nie ważne co myślała - nie ma znaczenia dla sprawy. Zobacz zapis
    > monitoringu - 2:00 na filmiku. Widoczność b.dobra. IMO albo powinna udać
    > się do okulisty, albo wcale nie spojrzała czy coś nadjeżdża.

    Ale ja nie twierdzę, że to nie jej wina, tylko, że prawdopodobnie nie
    kłamała.

    > Nie wqrwił byś się użerać z "poważną" kobietą zachowującą się jak
    > gówniara?

    Policjant nie ma prawa się "wkurwiać".

  • 43. Data: 2012-02-15 21:30:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kakmar

    > Rozumiem że sposób radzenia sobie
    > rzeczywistością jaki prezentuje gwiazda programu jest ci bardzo bliski?

    O, kolejny psycholog o siedmiu boleści. :>

  • 44. Data: 2012-02-15 21:35:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gotfryd Smolik news

    > To ustal czy się ze mną zgadzasz czy nie. Jeśli *SĄDZIŁA*, to znaczy
    > że NIE WIDZIAŁA.

    Ty tak poważnie? Nikt nie odhacza czynności w notatniku przed włączeniem
    się do ruchu, skoro zaczęła włączać się do ruchu to sądziła, że się
    upewniła, że nic nie jedzie. A że zrobiła to nieskutecznie, to już
    całkowicie odrębna sprawa.

    I teraz -- jest przekonana, że nic nie jechało, gdy włączała się do
    ruchu, więc są w zasadzie dwie możliwości -- albo nie zauważyła kogoś na
    prawym pasie albo ktoś nagle wyjechał ze środkowego. Ta druga wydaje jej
    się pewnie bardziej prawdopodobna (bo nikt raczej nie zakłada z miejsca
    swojego błędu) i w dodatku dla niej korzystna, więc przy tej obstaje.
    Zupełnie naturalna sytuacja.

  • 45. Data: 2012-02-15 21:43:32
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > A co, może nie miał racji? Dorosła jest, za kierownicą siada - może
    > jeszcze ma konsultować każda decyzję przez telefon?

    To jej sprawa.

    > Tak, z pewnością. Policjanci widzą, że kłamie, ale nie, oni nękają...

    Policjanci nie wiedzą czy kłamie, bo kłamstwo to ŚWIADOME mijanie się z
    prawdą, a policjanci nie mają kompetencji by na oko oceniać, czy ktoś się
    mija z prawdą świadomie, czy nieświadomie. W zasadzie na 100% nie da się
    tego ocenić praktycznie nigdy.

    A tak swoją drogą, to powinni Cię kiedyś zawinąć za jakąś pierdołę na
    komendę, to może byś w końcu przestał wypisywać te głupoty w usenecie.

  • 46. Data: 2012-02-15 21:45:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > A jak nie pokazał to sprawy nie ma?

    Brak związku. :>

    PS. Ten koleś też kłamie, bo twierdzi, że "nagle poczuł strzał w bok", a
    na filmie wyraźnie widać, że ją omija, więc jakie nagle.

  • 47. Data: 2012-02-16 19:46:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2012, to wrote:

    > begin Gotfryd Smolik news

    > Ty tak poważnie?

    Tak.

    > Nikt nie odhacza czynności w notatniku przed włączeniem
    > się do ruchu, skoro zaczęła włączać się do ruchu to sądziła, że się
    > upewniła, że nic nie jedzie.

    Nie. Sądziała, zgoda, że NIC NIE JEDZIE.
    Ale tego, że tego nie zrobiła, "sądzić" nie mogła.
    To się nazywa co najwyżej konfabulacja - i wraca pytanie czy
    powinna mieć PJ.

    > A że zrobiła to nieskutecznie,

    Nie, nie podnoszę tego że nie zauważyła, bo powodem braku zauważenia
    nie mogły być czynniki obiektywne dla zdrowego człowieka.
    Jeśli AŻ TAK ŹLE widzi, że MOŻE nie widzieć w takiej sytuacji
    pojazdu MIMO ŻE PATRZY, to... j.w.
    Co innego, jeśli nie popatrzyła, tak zwyczajnie.
    Ale to inna sprawa (plus manadat wg cennika, uznanie
    winy za kolizję i koniec dyskusji).

    > to już całkowicie odrębna sprawa.
    >
    > I teraz -- jest przekonana, że nic nie jechało,

    I to ROZUMIEM.
    Pomijając, że również wtedy kłamie - bo jeśli twierdzi "on zmienił
    pas", mimo że tego NIE WIDZIAŁA, to zwyczajnie fałszywie
    oskarża.
    "Sądzę że on zmienił pas" to CO INNEGO, niż "on zmienił pas".

    > gdy włączała się do
    > ruchu, więc są w zasadzie dwie możliwości -- albo nie zauważyła kogoś na
    > prawym pasie albo ktoś nagle wyjechał ze środkowego.

    Nie, jest trzecia możliwość: NIE PATRZYŁA.
    To co innego niż "nie zauważyła".
    Nie mogła nie zauważyć, jeśli nie patrzyła!

    > Zupełnie naturalna sytuacja.

    Na taki argument wyłączam się z wątku, nie mam nic do dodania :)

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2012-02-16 20:10:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2012, to wrote:

    > PS. Ten koleś też kłamie, bo twierdzi, że "nagle poczuł strzał w bok",
    > a na filmie wyraźnie widać, że ją omija, więc jakie nagle.

    Mam dwa pytania.
    1. Czy zdarzyło Ci się przejechać obok takiego "wystającego" *bez*
    strzału w bok, a jeśli tak, to ile razy (tak pi razy oko)
    2. czy zdarzyło Ci się w przy przejeżdżaniu *dostać* "strzał"
    lub coś podobnego ;) (doświadczeń ze "strzała" nie mam, ale
    może nagłe ruszenie "przed nos" ujdzie do porównania)

    ...i czy w sytuacji 2. było to "nienagle".
    Dla "strzelanego" rzecz jasna, odczucia w roli "strzelającego" mnie
    chwilowo nie interesują.

    Ciekaw jestem. Bardzo.

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2012-02-16 21:16:58
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1202161939570.2460@quad>:

    > Co innego, jeśli nie popatrzyła, tak zwyczajnie.

    To zeznała, patrzyła na światła

    > Ale to inna sprawa (plus manadat wg cennika, uznanie
    > winy za kolizję i koniec dyskusji).

    Popełniła błąd [1] i brnęła w zaparte.

    > jeśli twierdzi "on zmienił
    > pas", mimo że tego NIE WIDZIAŁA, to zwyczajnie fałszywie
    > oskarża.

    Z filmu wynika, że mogła seata zauważyć na środkowym pasie, patrząc pomiędzy
    drzewami (12:59:14 na kamerze monitoringu)

    > "Sądzę że on zmienił pas" to CO INNEGO, niż "on zmienił pas".

    [1] Konfabulacja pojawiła sie na samym początku (0:20 do 0:44): "jechał za
    mną, ja stałam"

    --
    Tomasz Nycz

  • 50. Data: 2012-02-19 22:53:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gotfryd Smolik news

    > ...i czy w sytuacji 2. było to "nienagle".

    Ale on powiedział, że nagle dostał strzał. A nie dostał go nagle, bo
    zdążył próbować ominąć. Pewnie myślał, że kobieta go widzi i przepuści.