  • 11. Data: 2011-05-21 08:19:40
    Temat: Re: Znowu Helios
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    news:ir57jp$rrr$1@news.onet.pl...

    > No właśnie, szkoda że na razie z NEXem tylko helios tak potrafi. A byłby
    > to zacny sprzęt.
    >
    > --
    No i prawie tak ostry jak mój pancolar 1.8/50 prosto z puszki, z NEXa :)
    a z kitem sonego 18-55 naprawdę nie jest tak źle. Ja jestem b. zadowolony.

    pozdr. gkrzych

  • 12. Data: 2011-05-21 15:02:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-05-20 16:46, cichybartko pisze:
    > Jak Twoim zdaniem wypada relacja tych 12mln pikseli do archaicznej
    > pełnej klatki Canona 5D ;).
    > Chodzi mi oczywiście o samą jakoś obrazu, oczywiście niskie ISO :).

    No... z pełnej klatki jest siekiera, ale w rogach już niekoniecznie.
    Żeby było równo, trzeba raczej stałki i jeszcze trochę przymknąć. Obraz
    jednak jest nieco bardziej naturalny, co by to nie znaczyło. W końcu
    gęstość cztery razy mniejsza... Tylko to dźwiganie, żałosna automatyka
    AE (WB też) i... jak na dzisiejsze standardy, taka sobie dynamika.

    --
    pozdrawia Adam
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/